• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Jakobsson11

Plussade den 13/7. Första graviditeten och tycker det är såååå spännande! Ömma bröst och gasig mage är mina symptom. Trött med. Är gärna med i facebooook grupp med! Bf 25/3.

• Grodan90
    Liso001 skrev 2020-07-22 17:48:16 följande:

Jag tog ett nytt test idag som visade 3+

Förra veckan innan blödningen visade ett likadant test 2-3 veckor. Det borde vara ett positivt tecken eller?

Jag blödde en vecka i början av min förra graviditet men det gick bra ändå!
  • jagtroddejagvarklar

Hej! Ny här! Någon som har lust att skapa en ny hemlig FB grupp? Den hemliga som finns nu hade ett max på 20 personer som jag har förstått det. Skulle vara kul med en hemlig och liten grupp. Jag gick med i den stora gruppen på Facebook och det var ju hur många som helst som jag hade något gemensamt med och jag är inte alls redo att vara så publik. Jag kan fixa en grupp annars om ingen annan vill :)

• jagtroddejagvarklar

Jag skapade en ny hemlig grupp nu. Skicka meddelande till mig här så lägger jag till dig som vän, lägger till dig till gruppen och sen tar jag bort dig som vän :)

• Staus
    jagtroddejagvarklar skrev 2020-07-23 14:58:54 följande:

Jag skapade en ny hemlig grupp nu. Skicka meddelande till mig här så lägger jag till dig som vän, lägger till dig till gruppen och sen tar jag bort dig som vän :)

Hej

Jag går gärna med i en mindre grupp.
  • Bejbisartack

Plussade igår :). Första barnet! Vill så gärna vara med i någon grupp på fb och följas åt här :))

• jagtroddejagvarklar
    Bejbisartack skrev 2020-07-23 18:10:05 följande:

Plussade igår :). Första barnet! Vill så gärna vara med i någon grupp på fb och följas åt här :))

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig på FB och i gruppen :)
  • Bejbisartack
    jagtroddejagvarklar skrev 2020-07-23 19:19:48 följande:

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig på FB och i gruppen :)

Klart! :D
  • Fundileraren

Hej!

Nu har jag varit på inskrivning och barnmorskan var väl lite så där stel av sig......... jag blödde en del i helgen som var och sedan hade jag väldigt oregelbunden mens det sista månaderna innan jag plussade 7juli..... då stod det 2-3v och nu i måndags plussade jag och då stod det 3+ och jag har själv räknat ut efter min Sista mens osv menscykeln osv i appen att jag har troligtvis bf 6mars men nu så tog hon det ?vanliga? som alla har och satte 28dagar så då blev bf 25februari.... så nu vet jag inte om jag tillhör denna gruppen ???????? jag har ultraljud 18/7 så då får jag ju veta......

Har ni valt att göra KUB? Ville egentligen inte men min man vill va förberedd OM det skulle va nåt men det är ju inte 100% säkert ändå väl? Men jag lyssnar in honom och vi har inte gjort KUB på de andra tre barnen... men det ska vi nu....

Svar på tråden BF mars 2021