Inlägg från: jagtroddejagvarklar |Visa alla inlägg
  • jagtroddejagvarklar

BF mars 2021

Hej! Ny här! Någon som har lust att skapa en ny hemlig FB grupp? Den hemliga som finns nu hade ett max på 20 personer som jag har förstått det. Skulle vara kul med en hemlig och liten grupp. Jag gick med i den stora gruppen på Facebook och det var ju hur många som helst som jag hade något gemensamt med och jag är inte alls redo att vara så publik. Jag kan fixa en grupp annars om ingen annan vill :)

• jagtroddejagvarklar

Jag skapade en ny hemlig grupp nu. Skicka meddelande till mig här så lägger jag till dig som vän, lägger till dig till gruppen och sen tar jag bort dig som vän :)

• jagtroddejagvarklar
    Bejbisartack skrev 2020-07-23 18:10:05 följande:

Plussade igår :). Första barnet! Vill så gärna vara med i någon grupp på fb och följas åt här :))

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig på FB och i gruppen :)
  • jagtroddejagvarklar

Hej alla, måste förtydliga lite. Om man vill gå med i den hemliga Facebookgruppen så måste du skicka ditt namn i ett meddelande till mig här, sen lägger jag till dig som vän på FB, bjuder in dig till gruppen. Om ni har inställningar som gör att ingen kan lägga till dig som vän om vi inte har gemensamma vänner måste ändra dom inställningarna först så jag kan lägga till dig som vän. Efter att jag har skickat inbjudan så tar jag bort dig som vän.

• jagtroddejagvarklar
    Fundileraren skrev 2020-07-24 17:33:35 följande:

Enligt min egna beräkning o min app så är jag beräknad i mars men barnmorskan sa 25 februari.... så jag vill gärna vara med i fb grupp men tänker att 18aug efter ultraljud får jag veta mer hur långt jag är o om det är i februari eller mars... är det okej att gå med då? Eller är det bara 20st där också? ????

Ja vi bestämde ett max på 20 personer, vi har många platser kvar så hojta när du vet :)
  • jagtroddejagvarklar
    Jakobsson11 skrev 2020-07-28 19:17:22 följande:

Jag är i vecka 6. Sååååå trött och lätt illamående emellanåt annars mår jag hyfsat. Hälsosamtal hos barnmorska imorgon. Berättat för närmsta vännerna hittills men inte för familjen ännu. Hur har ni andra gjort?

Var det någon Facebook grupp eller? Jag har ej blivit inbjuden ännu.

Ja vi har en FB grupp. Den är hemlig så jag måste lägga till dig som vän på FB för att kunna skicka en inbjudan. Skicka ditt namn till mig så lägger jag till dig.
  • jagtroddejagvarklar

För att gå med i Facebook grupp, skicka ditt namn till mig i ett meddelande så lägger jag till dig som vän på FB, skickar en inbjudan och sen raderar dig som vän :) om du har ett vanligt namn så beskriv gärna din profilbild!

• jagtroddejagvarklar
    Undrandee skrev 2020-08-03 15:51:18 följande:

Har hemskt svårt att äta pgr illamåendet! Vad hjälper er? Jag gråter snart av utmattning :(

Köp Scheppes Ginger Ale!
  • jagtroddejagvarklar
    Kalatea skrev 2020-08-19 06:39:09 följande:

Hej - Kan inte söka i tråden tyvärr så: 

Vem kunde jag skriva till för att komma med i fb-gruppen? 

Du kan skriva till mig :)
  • jagtroddejagvarklar
    Morsa1121 skrev 2020-08-27 19:36:29 följande:

Hej.

Jag är i v11+3, var inne på gynakuten i v7+4 för misstönk utomkveds men ett litet hjärta slog. Nu tycker jag alla symtom försvunnit, att magen liksom slutat växa senaste veckan och jag har bara en olustig känsla.... har också haft som en kraftig mensvärk i en veckas tid, inget blod alls sen 7+4 men såpass ont att jag måste lägga mig flera ggr/dag... BM säger att jag ska avvakta och sluta oroa mig... Men det är inte så lätt. Någon som känt samma som det gått bra för?

Har varit gravid tidigare, två missfall 2006 och en där allt gick bra 2011, med tvillingar. Då kände jag symtom hela vägen och hade alla komplikationer som går förutom diabetes... så det känns så märkligt och lite läskigt nu när jag inte ens känner mig gravid.

Känner exakt likadant! Är i vecka 11+2.

Ska på KUB UL idag, jag delar med mig senare hur det gick.
Svar på tråden BF mars 2021