• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Staus
    mzl93 skrev 2020-07-19 23:58:40 följande:

Trodde verkligen att jag skulle glädjas åt ett plus men jag är livrädd för missfall.Tänker på det ständigt,stoppar ner fingret i trosornahela tiden för att kolla om det är blod.Sambon äröverlycklig men jag har svårt att vara glad.Tänker att det är osannolikt att vi ens når vecka tolv.jag kan inte vara glad,kan verkligen inte.Nån annan som tampas med dessa känslor?

Jag gör det... efter MA förra gången så kan jag inte riktigt slappna av. Orolig för symtomer som försvinner och allt annat. Nu förstår jag varför det inte är svårt att bli gravid fysiskt igen utan psykiskt.
  • amandakollb
    Mallanino skrev 2020-07-20 08:36:02 följande:
    Den gruppen jag har skapat är privat och går inte att söka fram. Man måste få en inbjudan :)
    yes men går att söka fram minst två andra grupper själv (som syns om man söker), jag tror jag är med i fyra st haha.. 
  • Ehlda
    Liso001 skrev 2020-07-19 13:41:04 följande:

Nej :(

Blöder du mycket? Klumpar? Smärtor? Vilken vecka är du i?

Jag tror jag fick mf i början av veckan, blödde under en dag men inte något sedan dess. Har kvar gravidsymtom som illamående men KK tror det var mf. Om 3 veckor ska jag ta ett nytt test, troligtvis negativt men lite hopp finns ändå kvar.

Jag blödde hela dagen igår och det fortsätter idag. Det kommer mindre klumpar i toan, blödningen är röd/mörkröd med slem i. Har haft ont i magen igår och i ryggen, fortfarande i ryggen Idag. Så är absolut ett missfall. Skulle ha varit i 5+0 igår så det började.
  • Undrandee

Varför kan inte jag se mina resultat efter hCG-blodproverna på 1177? Läkaren skulle ringt i fredags om svaren, levt hela helgen i ovisshet och när jag ringer mottagningen för att fråga själv så ringer dom inte upp förrns på torsdag! Klarar inte av denna ovisshet!

• Ronjas88
    Undrandee skrev 2020-07-20 11:46:10 följande:

Varför kan inte jag se mina resultat efter hCG-blodproverna på 1177? Läkaren skulle ringt i fredags om svaren, levt hela helgen i ovisshet och när jag ringer mottagningen för att fråga själv så ringer dom inte upp förrns på torsdag! Klarar inte av denna ovisshet!

Vad jobbigt :( hoppas läkaren hör av sig idag. Det är väldigt olika mellan regioner vad som läggs ut på 1177 och inte. Jag kan inte överhuvudtaget se journaler från barnmorskebesök i min region t.ex.
  • mzl93
    Staus skrev 2020-07-20 08:44:25 följande:

Jag gör det... efter MA förra gången så kan jag inte riktigt slappna av. Orolig för symtomer som försvinner och allt annat. Nu förstår jag varför det inte är svårt att bli gravid fysiskt igen utan psykiskt.

Visst är det tråkigt, jag vill liksom vara lika glad och sprudlande som sambon men jag tänker hela tiden att jag inte ska ropa hej än
  • Undrandee
    mzl93 skrev 2020-07-19 23:58:40 följande:

Trodde verkligen att jag skulle glädjas åt ett plus men jag är livrädd för missfall.Tänker på det ständigt,stoppar ner fingret i trosornahela tiden för att kolla om det är blod.Sambon äröverlycklig men jag har svårt att vara glad.Tänker att det är osannolikt att vi ens når vecka tolv.jag kan inte vara glad,kan verkligen inte.Nån annan som tampas med dessa känslor?

Här är en till.

Efter ett missfall och ett MA är jag livrädd nu när jag plussat igen! :(

Kan inte känna glädje, tillåter mig inte att vara glad för det typ för att jag är inställd på det värsta.

Vill njuta av att jag äntligen är gravid igen ju!
  • Grodan90

Plussade idag! Beräknad 29/3. Hoppas så att pyret stannar! Känns så overkligt :)

• Elm96

Hej allihopa!

Plussade förra helgen. Jag har ätit p-piller så har ingen mens eller ägglossning att gå på. Men jag har gissat mig till bf i slutet på mars. Välkommet oavsett!!

Svar på tråden BF mars 2021