• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Fundileraren

Jag ska till bm på tisdag o min mens har varit konstig i över ett år sedan jag slutade med p-piller.... så jag är ju inte helt hundra på sista mensen osv men tror ni dem kollar ultraljud för att vara säkra då?

Hur är det nu ni som besökt bm man får inte ta med sig någon va?

• Jadu
    Fundileraren skrev 2020-07-16 14:23:46 följande:

Jag ska till bm på tisdag o min mens har varit konstig i över ett år sedan jag slutade med p-piller.... så jag är ju inte helt hundra på sista mensen osv men tror ni dem kollar ultraljud för att vara säkra då?

Hur är det nu ni som besökt bm man får inte ta med sig någon va?

Jag ska dit på måndag men fråga i telefon o de sa att pga covid-19 så får man komma själv.
  • ensamärstark
    Ronjas88 skrev 2020-07-16 11:17:51 följande:

Grattis!!! :) Hur kommer det sig att du trodde du fått missfall?

Inga symtom, tester som blev svagare, veckan innan var jag inne och läkaren daterade mig nästan en vecka bakåt mot vad jag borde varit och såg endast hinnsäck ingenting i.

Så hon sa att det var 50/50 om det var en frisk graviditet eller avstannad..
  • Undrandee

Något positivt kanske idag. Symtom som slagit till rejält! Varit mega trött, sovit flera gånger och orkar knappt hålla ögonen öppna. Illamående hela dagen och så sen där "växtvärken" över livmodern.

Hoppas, hoppas jag har en normal graviditet!!

• Ronjas88
    ensamärstark skrev 2020-07-16 15:47:26 följande:

Inga symtom, tester som blev svagare, veckan innan var jag inne och läkaren daterade mig nästan en vecka bakåt mot vad jag borde varit och såg endast hinnsäck ingenting i.

Så hon sa att det var 50/50 om det var en frisk graviditet eller avstannad..

Vad skönt att allt såg bra ut :) Så mycket oro med att vara gravid. Vet inte om jag kommer att kunna pusta ut alls innan jag har en bebis på bröstet. Tar verkligen på psyket.
  • Ronjas88
    Undrandee skrev 2020-07-16 19:16:08 följande:

Något positivt kanske idag. Symtom som slagit till rejält! Varit mega trött, sovit flera gånger och orkar knappt hålla ögonen öppna. Illamående hela dagen och så sen där "växtvärken" över livmodern.

Hoppas, hoppas jag har en normal graviditet!!

Härligt! När får du svar på prover?
  • Undrandee
    Ronjas88 skrev 2020-07-16 21:06:24 följande:

Härligt! När får du svar på prover?

Ingen aning. Jag tror måndag kanske. Hon sa i gen direkt dag.
  • Betrayed

Nu har jag gömt och stängt den lilla Fb- gruppen då vi nu är 20 personer!

• HanNa0315
    Betrayed skrev 2020-07-16 23:08:13 följande:

Nu har jag gömt och stängt den lilla Fb- gruppen då vi nu är 20 personer!

Jag vill också vara med! Kan jag få en inbjudan?
  • Vemvetintejag

Hallå jag undrar en sak!

Har bim på söndag så fick tidigt positivt på clear blue digital! Men nu känns det verkligen som mensen är påväg. Är rädd att den kommer på söndag och att graviditeten bara är kemisk. Vet att mensvärk är vanligt symtom men undrar om nån av er kände såhär strax innan bim?

Svar på tråden BF mars 2021