• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • amandakollb
    Vemvetintejag skrev 2020-07-17 12:25:05 följande:

Hallå jag undrar en sak!

Har bim på söndag så fick tidigt positivt på clear blue digital! Men nu känns det verkligen som mensen är påväg. Är rädd att den kommer på söndag och att graviditeten bara är kemisk. Vet att mensvärk är vanligt symtom men undrar om nån av er kände såhär strax innan bim?

jag har mensvärk typ 2-3 dagar innan bim så jag trodde mensen skulle komma. mensvärken/molvärken har fortsatt sedan dess (va typ en vecka sen jag plussa) och det verkar rätt vanligt :) 
  • ensamärstark
    HanNa0315 skrev 2020-07-17 03:43:04 följande:

Jag vill också vara med! Kan jag få en inbjudan?

Det finns en till facebookgrupp där vi är några fler. Om du bläddrar bakåt i tråden så ser du vem du ska skicka till :)
  • Vemvetintejag
    amandakollb skrev 2020-07-17 13:22:45 följande:

jag har mensvärk typ 2-3 dagar innan bim så jag trodde mensen skulle komma. mensvärken/molvärken har fortsatt sedan dess (va typ en vecka sen jag plussa) och det verkar rätt vanligt :) 

Åh vad skönt att höra!
  • fruitloop

Plussade idag!! Sååå chockad. Äl+11. Bf 28 mars om allt går vägen. Är gärna med i fb-grupp om det finns.

Andra biologiska barnet. Har sen tidigare en bonusdotter på 9 år och en son på 1,5 år.

• Undrandee

Idag är teststrecket starkare än kontrollstrecket, måste ju båda gott för en normal graviditet?! Har inte hört något ännu om mina hCG värden dock, så blir en nervös helg!

• Evelynite
    Vemvetintejag skrev 2020-07-17 12:25:05 följande:

Hallå jag undrar en sak!

Har bim på söndag så fick tidigt positivt på clear blue digital! Men nu känns det verkligen som mensen är påväg. Är rädd att den kommer på söndag och att graviditeten bara är kemisk. Vet att mensvärk är vanligt symtom men undrar om nån av er kände såhär strax innan bim?

Jag kände/känner så! Fick spotting efter samlag äl +12 så tänkte att det var kört. Kände sedan att mensen skulle komma närsomhelst fram till jag testade bim+4. Och kan fortfarande gå och kolla på toan när jag känner en flytning..
  • Evelynite
    Evelynite skrev 2020-07-17 17:35:52 följande:

Jag kände/känner så! Fick spotting efter samlag äl +12 så tänkte att det var kört. Kände sedan att mensen skulle komma närsomhelst fram till jag testade bim+4. Och kan fortfarande gå och kolla på toan när jag känner en flytning..

Är i vecka 6+1 nu för övrigt och fått starka test efter mitt första test. :)
  • HanNa0315
    ensamärstark skrev 2020-07-17 13:43:30 följande:

Det finns en till facebookgrupp där vi är några fler. Om du bläddrar bakåt i tråden så ser du vem du ska skicka till :)

Tack för tipset, nu är det gjort För övrigt har jag fått svar från hcg blodprovet och jag hade 1400 på dag 20-21. Så det var bra! Får vänta till måndag för att få svar på testet som jag tog 48 h senare.
  • ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-17 15:45:07 följande:

Idag är teststrecket starkare än kontrollstrecket, måste ju båda gott för en normal graviditet?! Har inte hört något ännu om mina hCG värden dock, så blir en nervös helg!

Har du kollat 1177 mina värden kom in där :)
  • Qem

Hej!

Jag är ny här i tråden, plussade 7/7 (bf kanske 10/3) och skulle så otroligt gärna vilja vara med i fb-gruppen. Skulle det vara möjligt?

Svar på tråden BF mars 2021