• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Jagärjagduärdu

Idag kom små blödningar... 

Missfall för 3 månader senast, vet inte vad jag ska tänka just nu...

hur går det för er andra som också haft blödningar?

• Liso001
    Jagärjagduärdu skrev 2020-07-20 19:37:50 följande:

Idag kom små blödningar... 

Missfall för 3 månader senast, vet inte vad jag ska tänka just nu...

hur går det för er andra som också haft blödningar?

Nej vad tråkigt!

Jag vet inte hur det går för mig. Fick ju en blödning under en dag (ganska kraftig men som en vanlig mens, inga klumpar ingen smärta, klarrött blod). Har kvar gravidsymtom såsom illamående ömma bröst och trötthet men vet inte alls vad jag ska tro. Har du kvar symtom? Var det klumpar i ditt? Hur mycket blod? Är det skillnad sedan dina tidigare erfarenheter med med?

Jag fick rådet att avvakta 3 veckor & ta ett nytt test, nu har det snart gått 1 vecka. Kommer ta ett test på torsdag.
  • Wimmie

Fick höra att jag ?börjat knubba till mig? idag. Alltså börjat bli lite runt om magen... i vecka 7. Jo tack för den.

Hur mår ni?

Jag har VUL nästa vecka igen. Vill verkligen se hjärtslag då...

• Ronjas88
    Wimmie skrev 2020-07-20 20:52:59 följande:

Fick höra att jag ?börjat knubba till mig? idag. Alltså börjat bli lite runt om magen... i vecka 7. Jo tack för den.

Hur mår ni?

Jag har VUL nästa vecka igen. Vill verkligen se hjärtslag då...

Oj! Tycker du det själv? :)

Jag mår bättre än vad jag vill må. Skulle vara skönt med lite tydligare illamående. Har känt av illamående till och från i några dagar men inte alls senaste två. Brösten ömmar som innan mens. Det jag märker mest just nu är att jag är vääldigt törstig hela tiden och blir andfådd av minsta lilla.

Hur mår du?
  • Wimmie
    Ronjas88 skrev 2020-07-20 21:20:41 följande:

Jag mår bättre än vad jag vill må. Skulle vara skönt med lite tydligare illamående. Har känt av illamående till och från i några dagar men inte alls senaste två. Brösten ömmar som innan mens. Det jag märker mest just nu är att jag är vääldigt törstig hela tiden och blir andfådd av minsta lilla.

Hur mår du?

Jo men jag är uppsvälld. I alla mina tidigare graviditeter så har jag gått upp mycket tidigt och sedan har det stannat av. Men det är ju mer tarmar och grejer som spänner snarare än bebis.

De senaste två veckorna har jag varit rejält darrig på morgonen. Känns som extremt lågt blodsocker typ. Och så är jag trött. Det är också som det varit tidigare. Men, ta i trä, morgnarna börjar bli lite bättre... eller så har jag bara börjat vänja mig.

Jag har två barn sedan tidigare. Och två missfall i höstas. Så detta är min femte graviditet.
  • Wimmie
    Ronjas88 skrev 2020-07-20 21:20:41 följande:

Hur mår du?

... och väldigt kissnödig
  • MFK

Jag plussade i förrgår och har BF 29/3-21. Andra barnet.

Hoppas lillen vill stanna!:)

• Trio2021

Hoppar också in här :D plussade förra veckan, bf 26/3 enligt egna beräkningar :D tredje barnet för vår del! Läst lite i tråden och det verkar finnas en hemlig grupp på FB? Jag vill gärna gå med i den :D är med i en annan men så sjuuukt mycket folk i den!

• Ronjas88

Jag får fortfarande inte två helt lika starka streck. Tror inte jag är lika långt gången som jag trott utan är på 5+3 eftersom jag har lång cykel. Vågar inte ta ett nytt digitalt än. Fick 2-3 v för snart en vecka sedan. Hur ser era tester ut? När fick ni två lika starka streck?

• Vemvetintejag
    Trio2021 skrev 2020-07-20 23:28:43 följande:

Hoppar också in här :D plussade förra veckan, bf 26/3 enligt egna beräkningar :D tredje barnet för vår del! Läst lite i tråden och det verkar finnas en hemlig grupp på FB? Jag vill gärna gå med i den :D är med i en annan men så sjuuukt mycket folk i den!

Men kul!! Tror vi har samma bf (oklart för apparna säger lite olika)
Svar på tråden BF mars 2021