• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • amandakollb
    Undrandee skrev 2020-08-13 13:43:49 följande:

Ännu ett MA konstaterat. 3e missfallet. Kände det på mig

nej vad tråkigt att höra, beklagar verkligen :( <3
  • Undrandee

Får se om vi ska göra någon form av utredning. 2a MA:t nu. Avstannat i 7+5

Drömmen om ett barn känns avlägset nu... får se hur lång sorgen blir denna gång :(

• Msofie
    Undrandee skrev 2020-08-13 16:10:15 följande:

Får se om vi ska göra någon form av utredning. 2a MA:t nu. Avstannat i 7+5

Drömmen om ett barn känns avlägset nu... får se hur lång sorgen blir denna gång :(

Beklagar verkligen sorgen. Jag är egentligen aktiv i BIM augusti tråden, men har av någon anledning velat följa dig sedan du plussade så har gått in här ibland. Har verkligen hållit tummarna för dig, kan inte föreställa mig din sorg. Kämpa på!
  • Undrandee
    Msofie skrev 2020-08-15 09:15:54 följande:

Beklagar verkligen sorgen. Jag är egentligen aktiv i BIM augusti tråden, men har av någon anledning velat följa dig sedan du plussade så har gått in här ibland. Har verkligen hållit tummarna för dig, kan inte föreställa mig din sorg. Kämpa på!

Tack, vad fin du är!

Jag fick en snabb tid igår kväll redan till en skrapning så nu är det borta.Att behöva dela avdelning med BB i väntan på operationen var dessutom förkrossande! Ska sörja och sen eventuellt, om jag orkar och så, be om en utredning varför det blir såhär.

Allt känns så långt bort just nu med en ny/lyckad graviditet. Att först blöda klart och läka och sen krångla igen med ägglossningar, tester och diverse. För mig har det tagit så lång tid att kunna plussa efter varje missfall, när dom flesta verkar bli gravida direkt efter en skrapning :(
  • HML

Hej, jag vill också gå med i FB-gruppen, hur gör jag det? Har BF 13 mars 2021 ????

• HML

Hej, jag vill också gå med i FB-gruppen, hur gör man det. Har BF 13 mars 2021 ????

• Fundileraren
    Tessn84 skrev 2020-08-13 07:38:49 följande:

Jag tycker absolut att du ska kolla upp det, särskilt med din historik. Även om det inte skulle vara något så är det ju mycket bättre att du får svar att allt är lugnt.

Håller tummarna att allt går bra för dig

Jag ringde in till bm och gyn men de tycker jag ska vänta till det tidiga UL på tisdag.. om dragningarna i magen försvinner med Alvedon och jag inte blöder i bindan så är det inget akut sa dem.

Jag blöder endast när jag torkar mig inget i binda (kanske kan vara bra tecken vet inte) ???? men orolig iaf... enligt bm uträkning är jag nu i v13 och enligt min v12 så på tisdag får jag vet som det är bf februari eller mars OM det är något kvar... men har svullen mage,ömma bröst ,finnar som ploppar upp i hela ansiktet, svullna ben... och ja... jag får försöka tänka positivt...

Man har ju åldern emot sig lite när man är över 35 säger dem ju ????????

Hur går det för er andra??
  • Olivis

Hej! Plussade igår o är beräknad 14 april :) är gärna med i en Facebook grupp!

• Olivis
    Olivis skrev 2020-08-15 17:39:26 följande:

Hej! Plussade igår o är beräknad 14 april :) är gärna med i en Facebook grupp!

Oj råkade skriva i fel, detta var visst mars 2021! Förlåt
  • Ronjas88
    Fundileraren skrev 2020-08-15 14:10:05 följande:

Jag ringde in till bm och gyn men de tycker jag ska vänta till det tidiga UL på tisdag.. om dragningarna i magen försvinner med Alvedon och jag inte blöder i bindan så är det inget akut sa dem.

Jag blöder endast när jag torkar mig inget i binda (kanske kan vara bra tecken vet inte) ???? men orolig iaf... enligt bm uträkning är jag nu i v13 och enligt min v12 så på tisdag får jag vet som det är bf februari eller mars OM det är något kvar... men har svullen mage,ömma bröst ,finnar som ploppar upp i hela ansiktet, svullna ben... och ja... jag får försöka tänka positivt...

Man har ju åldern emot sig lite när man är över 35 säger dem ju ????????

Hur går det för er andra??

Håller tummarna för att det går bra. Positivt att du har kommit så pass långt i graviditeten :) Är ju ganska vanligt med blödningar. Jag ska också på ultraljud nästa vecka och är fruktansvärt nervös. För två veckor sedan var embryot för liten så nu får jag se om den har stannat av eller fortsatt växa. Riktigt jobbiga veckor detta. Ovissheten.
Svar på tråden BF mars 2021