Tessn84 skrev 2020-08-10 20:34:31 följande:
Hej, jag förstår din känsla. Har du frågat om du kan få gå på tidigt ultraljud? Oftast är de rätt förstående enligt min uppfattning. Jag fick gå på tidigt ul förra veckan och jag hade samma känsla som du, att det var lite läskigt att gå själv. Där jag gick så var det ok att köra FaceTime samtidigt. Fick inte reda på det förän efteråt men kommer definitivt göra det igen
Hade en större blödning 17/7 och 18/7
Nu igår så kom en rosa blödning när jag torka mig, och idag lite rödare...
Har inte haft ont i magen något utan mest orolighet...
Hade ett njurstensattack häromdagen men den avtog...
Jag plussade 7/7 och då stod det 2-3v och sedan plussade jag 21/7 och då stod det 3+ veckor.
Tror ni jag behöver vara orolig eller ska jag åka in för undersökning akut eller ska jag bara vänta till ultraljud 18/8?
Har som sagt inte ont bara oroligkänsla.
Så dumt att hon inte brydde sig på inskrivningen.. tänk om jag fick missfall 17-18/7?? Blödde bara 2dagar man kanske blöder längre isåfall? Men tänker när det var så tidigt som V8...
Minns att jag blödde såååå enormt mycket med mitt första barn då var det stora klumpar o det var superlänge flera dagar men ändå så var det ett litet hjärta där i V8 när Jag fick ett akut ul.
Hade missfall nyår 2015 men då tror jag att jag blödde så det verkligen rann... minns inte riktigt.... ????????????