BF mars 2021
Hej, vad kul med en bf-mars-tråd och grupp! Jag har bf 18e mars och har redan haft tidigt ultraljud på grund av komplikationer i tidigare graviditet och det är ett litet liv därinne ????. Jag har en 8-årig son sedan tidigare.
Hej, vad kul med en bf-mars-tråd och grupp! Jag har bf 18e mars och har redan haft tidigt ultraljud på grund av komplikationer i tidigare graviditet och det är ett litet liv därinne ????. Jag har en 8-årig son sedan tidigare.
Grattis och vad kul att få se den lille..
Rätt lika, har bf 17e mars och en son som fyller 9 till hösten.
Uff.... lång väntan till ultraljud 18/8 nu...vet inte om jag är i v11 eller 12 nu.... . jag hade mycket blödningar i V8-9 men på inskrivningen brydde hon sig inte om det.... är trött svullen och ömma bröst och har idag lite rosa blödning. Orolig som bara den att nåt är galet..... så läskigt också att gå på ultraljud helt ensam.... har ju haft med mannen de tidigare gångerna....
Han vet om det, råka glömma multivitamin gravid framme så han fråga och jag svara.
han blev super glad och börja rabbla upp allt som behövdes köpas, barnvagn, blöjor m.m :) och nu frågar han titt som tätt hur magen mår, frågar om jag tror den sover oså.
Har ni berättat ännu?
Fy fanken vad jag mått apa idag. Hela dagen. Ont i magen, mått illa. Svintrött. Var tvungen att resa mig från lunchen och lägga mig på soffan. Somnade typ direkt.
Kallsvettas och mår bara pyton.
Har haft en intensiv helg med lite sömn och inatt blev det tyvärr inte så mycket sömn heller. Så jag hoppas att det i kombination med värmen är orsaken.
Men blääää så här vill jag inte ha det i 30 veckor till.
Fy fanken vad jag mått apa idag. Hela dagen. Ont i magen, mått illa. Svintrött. Var tvungen att resa mig från lunchen och lägga mig på soffan. Somnade typ direkt.
Kallsvettas och mår bara pyton.
Har haft en intensiv helg med lite sömn och inatt blev det tyvärr inte så mycket sömn heller. Så jag hoppas att det i kombination med värmen är orsaken.
Men blääää så här vill jag inte ha det i 30 veckor till.
Jag tycker absolut att du ska kolla upp det, särskilt med din historik. Även om det inte skulle vara något så är det ju mycket bättre att du får svar att allt är lugnt.
Håller tummarna att allt går bra för dig
Det gör vi med, jag visar han gravid appen och utvecklingen, berättat att jag ska göra tul i september och kan köpa bild och visa honom.
Han själv sa att han ska vara extra snäll from nu men han är väldigt lätt att ha och göra med så han behöver inte göra så mkt mer än han redan gör <3
Vad jobbigt med krämpor, hoppas de försvinner snart. Jag mår fort oförskämt bra, lite ömma/tunga bröst, illamående vid hunger, svullen mage och extra trött o definitivt i denna värmen..
Förrutom att få träffa pricken ser jag mest fram emot att han och pricken ska träffas första gången.
Tack, ja jag håller tummarna att denna graviditet blir lättare än förra.
Ja ser verkligen fram emot mötet med syskonen , har själv många syskon så jag vet hur mycket det kan betyda.
Denna värme är fantastisk men kanske inte när man är gravid =)