• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Tessn84

Jag tycker absolut att du ska kolla upp det, särskilt med din historik. Även om det inte skulle vara något så är det ju mycket bättre att du får svar att allt är lugnt.

Håller tummarna att allt går bra för dig

• Tessn84
    Jadu skrev 2020-08-10 21:49:26 följande:

Det gör vi med, jag visar han gravid appen och utvecklingen, berättat att jag ska göra tul i september och kan köpa bild och visa honom.

Han själv sa att han ska vara extra snäll from nu men han är väldigt lätt att ha och göra med så han behöver inte göra så mkt mer än han redan gör <3

Vad jobbigt med krämpor, hoppas de försvinner snart. Jag mår fort oförskämt bra, lite ömma/tunga bröst, illamående vid hunger, svullen mage och extra trött o definitivt i denna värmen..

Förrutom att få träffa pricken ser jag mest fram emot att han och pricken ska träffas första gången.

Tack, ja jag håller tummarna att denna graviditet blir lättare än förra.

Ja ser verkligen fram emot mötet med syskonen , har själv många syskon så jag vet hur mycket det kan betyda.

Denna värme är fantastisk men kanske inte när man är gravid =)
  • Undrandee

Vecka 8+4, och idag har jag ultraljud igen. Idag får jag svar på om graviditeten är normal eller inte.

Känner mig så negativt inställd. Varför tror jag inte på att jag kan få en normal graviditet som andra?

Kanske för att illamåendet har blivit väldigt lugnt nu sedan ett par dagar.

Finns det flera här som inte känner några symtom och är runt min vecka?

• Jadu
    Tessn84 skrev 2020-08-13 07:51:07 följande:

Tack, ja jag håller tummarna att denna graviditet blir lättare än förra.

Ja ser verkligen fram emot mötet med syskonen , har själv många syskon så jag vet hur mycket det kan betyda.

Denna värme är fantastisk men kanske inte när man är gravid =)

Den är ju det men de är jobbigt också. Mår väl inte helt hundra dessa 2 dagar heller så underlättar inte, typ känt mig bakis o jätte trött. Så ser fram emot att få komma hem och lägga mig och vila en stund efter jobbet.
  • Anonym1891
    Undrandee skrev 2020-08-13 07:52:52 följande:

Vecka 8+4, och idag har jag ultraljud igen. Idag får jag svar på om graviditeten är normal eller inte.

Känner mig så negativt inställd. Varför tror jag inte på att jag kan få en normal graviditet som andra?

Kanske för att illamåendet har blivit väldigt lugnt nu sedan ett par dagar.

Finns det flera här som inte känner några symtom och är runt min vecka?

Håller tummarna för att det går bra.
  • Ronjas88
    Undrandee skrev 2020-08-13 13:43:49 följande:

Ännu ett MA konstaterat. 3e missfallet. Kände det på mig

Åh nej så tråkigt att höra :( Har du gjort någon utredning? Se till att få det annars. Kanske prova ivf? Lycka till nästa graviditet.
  • Undrandee
    Ronjas88 skrev 2020-08-13 13:58:46 följande:

Åh nej så tråkigt att höra :( Har du gjort någon utredning? Se till att få det annars. Kanske prova ivf? Lycka till nästa graviditet.

Vet inte om jag vill fortsätta
  • MelinaMa
    Undrandee skrev 2020-08-13 13:43:49 följande:

Ännu ett MA konstaterat. 3e missfallet. Kände det på mig

Beklagar verkligen verkligen även fast jag förstår att det inte är till någon tröst <3 
Svar på tråden BF mars 2021