• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Morsa1121
    Jadu skrev 2020-09-02 19:03:04 följande:

Åh vad underbart att lille skutt mådde bra :)

Jag ska få se pricken på måndag, känns som en evighet dit..

Det förstår jag. Jag håller tummarna för att allt ser bra ut på måndag. <3
  • Jadu
    Morsa1121 skrev 2020-09-05 11:34:48 följande:

Det förstår jag. Jag håller tummarna för att allt ser bra ut på måndag. <3

Tack <3
  • BubblanBm
    BubblanBm skrev 2020-08-31 16:16:23 följande:

Hej! 

Sorry att vi kapar eran tråd men...

Vi är två barnmorskor som har en ide och undrar nu om några av er 
    är intresserade av att testa den?

https://kaaxen.wixsite.com/plustillbebis

Vi hoppas att vi ska kunna erbjuda dig trygghet och information på din resa till föräldraskapet eller om du redan är mitt i det.
    Vi erbjuder inte sjukvård så om det finns en tanke eller anning om att det skulle kunna vara någon som inte står rätt till så som sjukdomskänsla, feber hänvisar vi till 1177.se.

Vi stöttar och guidar dig i det friska som kan krångla.
    Vi erbjuder stöd när frågorna blir många. 
    Vi önska ge närhet och tillgänglighet när frågorna snurrar.

Gå gärna in på sidan och se om det kan vara något. Vi erbjuder en gratis privat rådgivning som tack för hjälpen. 

Mejla oss om du är intresserad på [email protected]
    Vi ser fram emot att höra av er!
    Vänliga hälsningar Kajsa och Magda. 

Halloj igen!

Fått några intresserade. Inte för sent att hänga på. 

Vi är förstår också jätte nyfikna på första intrycket av hemsidan eller om det är något ni saknar / anledningen till att ni inte tänker att det är något för er. 

mejla plustillbebis@gmail.com eller gå in på hemsidan och skriv i "kontakta oss". 
    Stort tack på förhand för er tid. 
    Varma hälsningar Kajsa
  • Jadu
    Morsa1121 skrev 2020-09-08 22:41:15 följande:

Hur gick det igår?

Det gick bra, en trött prick, ville inte visa ansiktet, låg med det bort och en arm upp mot huvudet :) hjärtat ticka och allt såg bra ut, stämde överens storleksmässigt med sista mens men blir daterad eller vad man ska säga på rul i oktober.
  • Morsa1121
    Jadu skrev 2020-09-09 06:48:59 följande:

Det gick bra, en trött prick, ville inte visa ansiktet, låg med det bort och en arm upp mot huvudet :) hjärtat ticka och allt såg bra ut, stämde överens storleksmässigt med sista mens men blir daterad eller vad man ska säga på rul i oktober.

Åh, vad skönt. Synd att h*n inte ville visa sig då.

Jag kände bebis igår. I 14+1(korrigerat 14+4). Som små elstötar vid två olika tidpunkter. Helt underbart. Jag är glad att jag har en graviditet i bagaget så jag minns annars hade jag nog trott att jag fått något fel i magen. Hahaha.
  • Jadu
    Morsa1121 skrev 2020-09-09 23:02:12 följande:

Åh, vad skönt. Synd att h*n inte ville visa sig då.

Jag kände bebis igår. I 14+1(korrigerat 14+4). Som små elstötar vid två olika tidpunkter. Helt underbart. Jag är glad att jag har en graviditet i bagaget så jag minns annars hade jag nog trott att jag fått något fel i magen. Hahaha.

Ja de va lite tråkigt men skönt att få se att pricken levde.

Ååh vad mysigt, jag längtar tills jag kan känna, tyckte de va så mysigt sist
  • Wimmie
    Jadu skrev 2020-09-23 06:08:19 följande:

Hur mår alla då? :)

Jodå. Överlever. Men det är tungt. Ingen energi, massor av halsbränna och diverse krämpor. Fattar inte. Har inte mått så här över huvudtaget med mina tidigare barn.

Men det går ju över... hoppas jag. :)
Svar på tråden BF mars 2021