BF mars 2021
Hejsan, har också bf i mars. 14 mars. Var inne akut i förra veckan pga magsmärtor och misstänkt utomkveds men fick se ett litet hjärta slå. ???? Har tvillingar sen innan.
Hejsan, har också bf i mars. 14 mars. Var inne akut i förra veckan pga magsmärtor och misstänkt utomkveds men fick se ett litet hjärta slå. ???? Har tvillingar sen innan.
Hej.
Jag är i v11+3, var inne på gynakuten i v7+4 för misstönk utomkveds men ett litet hjärta slog. Nu tycker jag alla symtom försvunnit, att magen liksom slutat växa senaste veckan och jag har bara en olustig känsla.... har också haft som en kraftig mensvärk i en veckas tid, inget blod alls sen 7+4 men såpass ont att jag måste lägga mig flera ggr/dag... BM säger att jag ska avvakta och sluta oroa mig... Men det är inte så lätt. Någon som känt samma som det gått bra för?
Har varit gravid tidigare, två missfall 2006 och en där allt gick bra 2011, med tvillingar. Då kände jag symtom hela vägen och hade alla komplikationer som går förutom diabetes... så det känns så märkligt och lite läskigt nu när jag inte ens känner mig gravid.
Känner exakt likadant! Är i vecka 11+2.
Ska på KUB UL idag, jag delar med mig senare hur det gick.
Håller tummarna att allt är bra, du kan inte boka privat ul innan rul?
Dåligt att de inte tog in dig.
Hos oss gör de tul (Mölndal) men jag va på, gränsen, de sa att de hade slutat med det men precis börjat men att de gällde ett visst datum, kommer inte riktigt ihåg vad hon sa men jag vart precis på gränsen att få göra det. Så ska dit nästa vecka.
Var bor du? Jag har fått tid till tul i göteborg.
Vad skönt att de tog din oro på allvar, hoppas allt ser bra ut idag!
Åh vad underbart att lille skutt mådde bra :)
Jag ska få se pricken på måndag, känns som en evighet dit..
Tack <3
Det gick bra, en trött prick, ville inte visa ansiktet, låg med det bort och en arm upp mot huvudet :) hjärtat ticka och allt såg bra ut, stämde överens storleksmässigt med sista mens men blir daterad eller vad man ska säga på rul i oktober.