• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (nej, val är val)

Jag hoppas verkligen inte att det där var en troll kommentar... Anonymt forum, inget att trolla om, men om det är på riktigt så vill man veta vilka männen är och hur dom ser ut såklart.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:25:00 följande:
    Chilla. Undrar om man kan veta vilka det är och hur dom ser ut, det är allt. Dom kanske fortfarande går där ute och förstör för motsatta könet så. Det är farligt så undrar hur dom ser ut, vart dom bor och annat.
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:23:02 följande:
    Jag skuldbelägger ingen. Undrar hur dom "jobbar", för kontroll och om hon kan skaffa fram bilder på dom mest.. Nej, jag pekar ingenting på henne tycker synd om henne. Skulle vilja att dom där "männen" åkte in i fängelse på livstid dock. Inget fel på mig som vill det jag nyss skrev. Vill förstå och undrar om man kan sätta dit dom. Rättvisa så. Det är allt.
    Så som du uttrycker det låter det inte som att du på något sätt försöker hjälpa personen, dessutom måste du väl fatta att hon inte sitter här och skriver ut sådant offentligt?? Och sedan sitter du, en äcklig torsk, och skickar kramar till ett f.d. sexoffer, fattar du inte själv hur vrickat det är? Du är ett av alla andra äckel, precis lika vidrig som de män som gav sig på henne!

• Anonym (E.)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:23:02 följande:

Jag skuldbelägger ingen. Undrar hur dom "jobbar", för kontroll och om hon kan skaffa fram bilder på dom mest.. Nej, jag pekar ingenting på henne tycker synd om henne. Skulle vilja att dom där "männen" åkte in i fängelse på livstid dock. Inget fel på mig som vill det jag nyss skrev. Vill förstå och undrar om man kan sätta dit dom. Rättvisa så. Det är allt.

Herregud, du är inte sann.Du sitter här och pratar om rättvisa... helt sanslöst. Du är ju själv en utav dem som utnyttjar kvinnor.
  • persikofjaril
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:20:21 följande:

Följde männen med dig till Sverige och skulle döda dig och din familj om du inte hade sex så? Helt sjukt. Har du bilder på nån av dom? Kan du skaffa bilder eller bevis på att dom finns? Kram

Alltså, det är nog ganska vanligt att de stackars tjejerna som fallit offer för trafficking utsätts för diverse hot mot både sig själva och sina familjer, och dessutom blir misshandlade om de gör fel, det är ju ett sätt att kontrollera dem. De som bedriver trafficking vill ju inte att "deras" tjejer ska kunna springa runt fritt och berätta för folk om vad som försiggår. De vill ju att de ska ta emot så många kunder som möjligt så de får in så mycket pengar som möjligt. Det är ju inte så att de som bedriver trafficking har något som helst intresse i att tjejerna ska må bra, de vill bara ha pengar.
    Anonym (E.) skrev 2020-05-16 13:28:20 följande:

Ja, jag håller med, så oerhört naiva en del män är. Hahahahahaha!!!!

Råka bli frågetecken innan där, så jag skrev fel.. Skulle inte vara så. Skulle stått: "Ja, om du gör det gratis. Då gjorde hon det!!!"

Fick en gratis avrunkning iallafall! ;) haha. Och vadå naiva? Dom var tok kåta den gången. Jag med. Men jo, det finns. På thai massage ställen så. Det är valfri prostitution isånnafall och ska vara fullt lagligt! Ingen råkar illa ut där, och thailändska tjejer är varma människor med. ??

Respekt till thai massage ställen som erbjuder mer än massage frivilligt om dom själva vill det! Och att ingen annan än dom själva bestämmer där!

Smileys blir frågetecken här när jag postat. Såg det nu. Fel på sidan

• pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:39:58 följande:

Sök hjälp för fan! Undrade om man kunde hjälpa henne. Polisen och annat. Bilder, bevis och sånt! Jag är inte kriminell så. Jag skulle inte åka och döda dom. Men dom förtjänar inte att gå ute i det fria iallafall. Polisen får ta hand om det. Det var min plan. Om bevis fanns.

Hjälp från en sån som dig? Du har ju inte bara en skruv lös..
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (E.)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:48:53 följande:

Jag har aldrig utnyttjat en kvinna nej! Om jag gjort det har det varit två val, två vuxna gjort. Och att båda gillade villkoren för betalningen. En tjänst. Dom ville mer göra tjänsten t.om. ;) Fast jag ville lika mycket så. Det ska självklart vara LAGLIGT om en het tjej som blir kåt när hon masserar min kropp hade velat runka av mig eller kanske rida mig och erbjuder det till mig! Om jag som kille går och vill ha en massage.

Då ska det inte finnas en lag som försöker kontrollera kåthet eller sexualitet så! Det är enbart fel. Varför ska en lag försöka "stå över" människors öppenhet, sexualitet och fria vilja? Fuck that!

riv ner lagen snabbt. Jag har iallafall aldrig utnyttjat en kvinna. Jag har bara gett dom gåvor av omtanke och närhet. ??

Håll ditt synsätt för dig själv istället! Nu pallar jag inte skriva mer här just nu. Folk är överdrivet kritiska, undrar vad som händer.. Acceptera bara mig som jag är. Ditt problem om du inte kan se hur awesome jag är. Och hur högt jag värdesätter tjejer. Ditt problem. Inte mitt.

Så han med svansen mellan benen och försvannn...
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 12:43:28 följande:
    Ok. ;) Kalla det naiv om du vill, jag håller inte med. Jag är bara jag, och jag är ÄRLIG. Ärlighet varar längst för mig. Bättre att vara öppen och ärlig istället för dold, sneaky och falsk. Jag är inte den som kall pratar. Jag är ärlig och rak. Så var det iallafall. Dom vart väldigt besvikna den gången och jag ångrar mig som fan. Skulle tagit dom båda rakt av! Där och då. Går inte att uppfinna en tidsmaskin just nu dock.

Du ljuger för dig själv.... troligen för att orka med dig själv...En torks är ett äckel som utnyttjar kvinnor och inte respekterar kvinnor och därför tror att det är ok att betala för sex... Du är en torsk... Men du tror att de vill ha dig... nej de vill ha dina pengar... De är äcklade av dig i slutändan... Du är bara en kund, ingen de bryr sig om... Du är ensam.. fruktansvärt ensam... förstår att du längtar efter närhet och ömhet... men det är inte vad du får av dem, du får möjligen medlidande när de tycker att du är så patetisk att de tycker synd om dig, men det troligare är att de bara äcklas av dig. 

Att du ens tror något annat är fascinerande och visar hur mycket vi är beredda att ljuga för oss själva för att inte äcklas av vårt eget beteende... Du skulle inte klara av att se dig i spegeln ifall du verkligen erkände hur det var, att dessa inte bryr sig om dig, att du som mest är pengar i deras ögon, och då har du tur, men det troligaste är att de ser ner på dig, äcklas av dig. Men de ler mot dig för att du skall vara nöjd och betala, och komma tillbaka, inte för att de tycker om dig utan för att du är en inkomstkälla.... 

Och det samma gäller för de tjejer som jobbar på thai massagen... 

Hade faktiskt en bekant som jobbade på thai massage... Hennes chef tvingade henne att fråga lite diskret om happy ending... hon ville inte men blev hotad att skickas tillbaka till Thailand, skulle hon skickas tillbaka så var det ett hemskt liv som väntade, även om hon äcklades av att göra det så var hon mer rädd för vad som skulle hända om hon skickades tillbaka. Hon var tacksam att de flesta inte ville ha det... Så fort hon förstod att det var olagligt här i Sverige så såg hon till att komma där ifrån. Hon lyckades träffa en kille, och tillsammans såg de till så hon kom loss och de är idag glada och har två barn.... Men tro mig hon gillade INTE de kunder som ville ha happy ending. Hon var tvungen att göra det, och var tvungen att verka som hon ville. Men det var verkligen inget hon ville göra...

När jag var yngre hade jag även en vän som kom från Rumänien... Precis som (Darya) här ovanför var hon offer för trafficking... Hon kidnappades utanför skolan som 14 åring för att hennes pappa var skyldig fel folk pengar.... Vi lärde känna varandra när vi båda bodde i ett annat europeiskt land. Hon hade varit i Sverige, och hon berättade att det var hemskt. Hon transporterades runt i Europa, hade ingen chans att komma undan. Om någon av torskarna klagade på henne, dvs om hon inte var tillräckligt glad och spelade villig om de inte specifikt bad om våldtäktsscen... då fick hon visa hur lite hon ville... Men om hon gjorde det med någon som dig, som ville tro att hon ville, ja då blev hon misshandlad...Hon hade "vänner" andra flickor som bara försvann... Det är en överlevnads taktik att låtsas att hon vill ha sex. Det är antingen det eller dö...Och ja hon hade en period när hon tvingades vara även på en "laglig" bordell i Tyskland...När hon kom till det landet där jag lärde känna henne lyckades hon träffa en vän till mig, en kille som hjälpte henne få kontakt med en av de organisationerna som hjälper prostituerade att komma loss. 

Vad får dig att tro att kvinnor faktiskt vill runka av dig, vad tror du de får för njutning av att runka dig? Tror du verkligen de uppskattar att hålla din dick i handen så mycket?? De gör det för pengar.. Och de ser ner på dig... Sluta ljuga för dig själv... Du behöver se dig själv i spegeln för det du är.... En torsk... ett äckel... Du kan bli bättre, du kan sluta vara sån... bara du slutar ljuga för dig själv. 

• Anonym (Man1980)

Pinsamt för dem männen som köper sex. Jag är 40 år och aldrig haft problem med att få sex av tjejer på krogen. Skulle inte ens få för mig att köpa.

Tanken att köpa någons kropp... Nä min mamma uppfostrade mig att respektera kvinnor. Kvinnor är ingen ägodel för oss män.

Vill inte tjejen som jag snacka med och vi har pratat en bra stund, då respektera jag det. Inte blir jag ledsen och gråter när jag kommer hem och skriker feminist jävlar. Sticker till Tyskland för att köpa någon stackars tjej som måste låsas le och fake stöna för att jag ska tror hon gilla det... Nä pinsamt för alla män som sköter sig som har en bra kvinnosyn. Jag vill bara säga att jag beklagar för alla kvinnor som blir slagna, våldtagna m.m av män som inte har något i skallen.... Ni är någons dotter, mamma, syster... Män som Paolo få mig att spy av ilska.

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp