• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 16:38:02 följande:
    Jag är allmänt trött på kalla Sverige ändå så. Danmark hade inte varit fel att bo i!

Det är detta jag ifrågasätter. Varför ska man anpassa sig över en lag när man själv är värd t.ex extra tjänster vissa thai massage ställen erbjuder? Nej, lagen får anpassa sig efter mig där istället. Det är jag värd! Men om det nu lyckas hindra trafficking på riktigt.. Genom att det är olagligt för killar, då får lagen stå kvar gärna, men jag tänker bryta mot den när jag känner för det sålänge ingen tjej blir utnyttjad eller kommer till skada dvs.

Exempel thai ställe och där dom erbjuder för att dom blir attraherade av en. Dom ställena lyser upp kalla distanta och feministiska Sverige.

Varför är du värd att runkas av om ingen vill göra det gratis? Du är så världsfrånvänd.. de ser att du är en patetisk person som inte kan få ligg... Så de vet om att de kan få pengar av dig. 

Du är inte värd ett skit. Det finns en anledning till varför du inte får kvinnor utan att betala. Det är inte för att vi är feminister och hemska utan för att du har kass kvinnosyn och antagligen är en incel fullt ut med allt vad det betyder.... 

Enda skillnaden mellan dig och någon som PR är att han antagligen inte behöver ljuga för sig själv om att flickorna bryr sig om honom och tycker han är "den bäste någonsin" då han nog helt enkelt inte bryr sig om den lilla detaljen. Du däremot måste övertyga dig själv om det för att inte spy när du ser dig själv i spegeln för då skulle du behöva erkänna för dig själv att du är precis lika illa som honom, du är bara i större behov av att ljuga för dig själv... 

• Pope Joan II
    Tecum skrev 2020-05-16 17:39:02 följande:
    Såna som han kommer alltid ner på fötterna. Han kommer inte heller att sakna kvinnligt sällskap.Skulle inte förvåna mig om han längre fram får sympati och beröm för att han så oförbehållsamt erkänner sitt brott. Sen skriver han en bok om sin svåra barndom, varför han gjorde det han gjorde och hur brottet påverkat honom, och tjänar en massa pengar på den. En och annan föreläsningsturné hinner han också med mellan TV-sofforna.
    Ja, det är det ingen tvekan om. Finns mängder med kvinnor som inget hellre vill än att vara ihop med världens alla Paolo Robertos. 

Tror som du om resten också. 
  • Gaydar
    pyssel skrev 2020-05-16 14:35:28 följande:

@Gaydar på varenda stavelse

Man tackar för det viktiga moraliska stödet! Allt gott till dig vännen.
  • Postman

Såna som han kommer alltid ner på fötterna. Han kommer inte heller att sakna kvinnligt sällskap.Skulle inte förvåna mig om han längre fram får sympati och beröm för att han så oförbehållsamt erkänner sitt brott. Sen skriver han en bok om sin svåra barndom, varför han gjorde det han gjorde och hur brottet påverkat honom, och tjänar en massa pengar på den. En och annan föreläsningsturné hinner han också med mellan TV-sofforna.

Tror så med.
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 19:48:42 följande:

Nu fick de som tycker att män som gillar unga kvinnor, är äckel, vatten på sin kvarn.
    https://nyheter24.se/noje/936096-paolo-roberto-om-forhallandet-med-elin-killar-kallas-snuskjavel

? Men det är skillnad med tjej som träffar ung kille och en kille som träffar en yngre tjej. Du är liksom ?girl power? och kille är ?snuskjävel? liksom. Och det är alltid sådär. Hur fan kan kärlek vara fel, säger Paolo.
  • nénuphar
    Gaydar skrev 2020-05-16 14:25:58 följande:

Så nu sitter den "oskyldiga korgossen Roberto (51 år och gubbe) och låtsas skämmas i TV-  som om han blivit avslöjad  med handen i kalsongerna.. av hans katolska präst. Biktdags? Efter att ha blivit tagen för sexköp.

Den karln är en gåta. Främst hur han efter ha levt i sverige huvuddelen av sitt vuxna liv inte ens har lyckats assimilera sin människosyn bättre till nutiden!

Vi skiter i hans sjaskiga ungdomsliv. Det livet har inte blivit rumsrenare med åren..

Roberto har arrogant och nedlåtande kallat svenska män för syltryggar och velourpojkar oräkneliga ggr - jämfört med italienska män som minsann inte låter sig hunsas av feminister.

2009-10 så gjorde Roberto stor publik affär av att han som katolik och "Riktig" heteroman vägrade acceptera att bögar skulle få gifta sig.

Då passade det tydligen bra att hänvisa till sin katolska religion - efter att själv ha känt efter där nere - och sen luktat på fingrarna och skådat gud!

Robertos påstått viktiga vägledande "gudfruktighet under åren ter sig allt mer som ett eget ihåligt sjaskigt genitalhyckleri.

Som inte har så mycket med tro/religion att göra.

Den egokänslan av arrogant heteromanlig överlägsenhet som han ofta visar upp kanske till och med har nått vägs ände.

Det vore en "nåd att stilla beja om :)

Karma!

Älskar ditt sätt att skriva! (och nickar till varje stavelse) ?Genitalhyckleri? så bra!
  • nénuphar
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 16:38:02 följande:

Jag är allmänt trött på kalla Sverige ändå så. Danmark hade inte varit fel att bo i!

Det är detta jag ifrågasätter. Varför ska man anpassa sig över en lag när man själv är värd t.ex extra tjänster vissa thai massage ställen erbjuder? Nej, lagen får anpassa sig efter mig där istället. Det är jag värd! Men om det nu lyckas hindra trafficking på riktigt.. Genom att det är olagligt för killar, då får lagen stå kvar gärna, men jag tänker bryta mot den när jag känner för det sålänge ingen tjej blir utnyttjad eller kommer till skada dvs.

Exempel thai ställe och där dom erbjuder för att dom blir attraherade av en. Dom ställena lyser upp kalla distanta och feministiska Sverige.

Tycker du inte att det finns ett visst mått förnedring i det där?
  • Anonym (A)
    Det tror jag med.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp