Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 16:38:02 följande:
Jag är allmänt trött på kalla Sverige ändå så. Danmark hade inte varit fel att bo i!
Det är detta jag ifrågasätter. Varför ska man anpassa sig över en lag när man själv är värd t.ex extra tjänster vissa thai massage ställen erbjuder? Nej, lagen får anpassa sig efter mig där istället. Det är jag värd! Men om det nu lyckas hindra trafficking på riktigt.. Genom att det är olagligt för killar, då får lagen stå kvar gärna, men jag tänker bryta mot den när jag känner för det sålänge ingen tjej blir utnyttjad eller kommer till skada dvs.
Exempel thai ställe och där dom erbjuder för att dom blir attraherade av en. Dom ställena lyser upp kalla distanta och feministiska Sverige.
Varför är du värd att runkas av om ingen vill göra det gratis? Du är så världsfrånvänd.. de ser att du är en patetisk person som inte kan få ligg... Så de vet om att de kan få pengar av dig.
Du är inte värd ett skit. Det finns en anledning till varför du inte får kvinnor utan att betala. Det är inte för att vi är feminister och hemska utan för att du har kass kvinnosyn och antagligen är en incel fullt ut med allt vad det betyder....
Enda skillnaden mellan dig och någon som PR är att han antagligen inte behöver ljuga för sig själv om att flickorna bryr sig om honom och tycker han är "den bäste någonsin" då han nog helt enkelt inte bryr sig om den lilla detaljen. Du däremot måste övertyga dig själv om det för att inte spy när du ser dig själv i spegeln för då skulle du behöva erkänna för dig själv att du är precis lika illa som honom, du är bara i större behov av att ljuga för dig själv...