Inlägg från: Anonym (Tom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tom)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Känns som att han berättar allt utan omsvep. Han har förmodligen pajat förhållandet med sin yngre tjej.
    Han verkar må skit nu.
    Jag tror inte han är ute efter att folk ska tycka synd om honom.
    Han bara säger som det är.

• Anonym (Tom)
    Anonym (Eh) skrev 2020-05-16 10:05:55 följande:
    Ja han säger bara som det är. Men anledningen till att han mår skit är inte att han utnyttjat en annan människa, utan just konsekvenserna av att han är påkommen. Han skulle inte sitta i tv-soffan och berätta för att ge köparna ett ansikte om han inte blivit påkommen. Jävligt självcentrerat och provocerande om du frågar mig.
    Han mår skit för att han har utnyttjat en annan människa också.
  • Anonym (Tom)
    persikofjaril skrev 2020-05-16 10:24:22 följande:
    Tror du ärligt på det? Hade han inte blivit påkommen hade han knappast mått dåligt.
    Jag vet inte.
  • Anonym (Tom)

Var nog mest det här som han sa som jag tyckte lät ärligt.

? Jag hittade det smutsigaste som finns. Jag ville döva hålet som finns hos mig, säger Paolo och fortsätter:

? Du köper en annan kvinnas kropp. Säkert någon som är dit-tvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt, säger han i intervjun.

I
    ngen ursäkt förstås. Jag kan inte förstå, när han är ihop med en ung, vacker kvinna.
    Samma med Hugh Grant, som var ihop med Elizabeth Hurley.
    Men jag antar att människor har sina brister.

• Anonym (Tom)
    pyssel skrev 2020-05-16 11:13:17 följande:
    Det har ju skvallrats i åratal om hans sexköpande, du kan ju inte på allvar tro att en novis på sexköp dyker upp på en Östermalmsbordell med trafficking-offer en vanlig torsdagskväll. En 50-årig veteran snarare. Sedan är han en veteran på att böla om sitt eget lidande när han skadat andra också. En av alla de där pompösa och empatibefriade som vänder andras smärta till sin egen när de blir påkomna. Vi är jävligt många kvinnor, och män, med "hål i själen" som inte drabbar andra med våra genitalier som kompensation för egen smärta. Paolo snackar så enormt mkt skit och förolämpar alla offer för övergrepp när han försöker köpa sympati. Han var sugen på köpt sex och tyckte sig vara berättigad till det. Punkt.
    Skvaller vet jag inte om man ska tro på. Men visst, han har gjort en del skumt genom åren. Och många tyckte han förtjänade knocken han fick i sin sista match (en av de fulaste matcher jag sett, som fick mig att helt tappa respekt för boxning)
    Han är väl inte Guds bästa barn antar jag. Det är inte jag heller.
  • Anonym (Tom)

Han har tidigare haft lite den där matcho-stilen.
    Det mest omanliga jag kan tänka mig är att betala för sex.

• Anonym (Tom)
    Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 11:51:44 följande:

Han har tidigare haft lite den där matcho-stilen.
    Det mest omanliga jag kan tänka mig är att betala för sex.

Sen stavar man väl MACHO, men det skiter vi i.
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 19:48:42 följande:

Nu fick de som tycker att män som gillar unga kvinnor, är äckel, vatten på sin kvarn.
    https://nyheter24.se/noje/936096-paolo-roberto-om-forhallandet-med-elin-killar-kallas-snuskjavel

? Men det är skillnad med tjej som träffar ung kille och en kille som träffar en yngre tjej. Du är liksom ?girl power? och kille är ?snuskjävel? liksom. Och det är alltid sådär. Hur fan kan kärlek vara fel, säger Paolo.
  • Anonym (Tom)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-21 00:19:45 följande:
    Nej, så jag känner... Upp till andra att avgöra, men sverige är inte det varmaste landet direkt så, och radikal feminism hjälper inte till där heller.
    Och sen verkar danmark mer avslappnat än här med så..

Mest trött på den radikala feminismen i detta land ärligt talat.
    Kvinnors grundsyn är att det alltid är mest synd om kvinnor.
    Och att män våldtar. För män är en grupp.
    Dansken i klippet sa att han inte är en grupp, utan han är sig själv.
    Kanske nåt för kvinnor att tänka på?
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp