• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:56:04 följande:
    Jag bryr mig inte vad du tycker! Posta publikt på forumet då? Så männen åker fast. Det känns som att ni får visa mig mera respekt här! Du t.ex verkar dum i huvudet. Istället för att fokusera på lösningar här så går alla till person angrepp hela tiden. Vad fan är det för fel på er? Du har väl 28 skruvar lösa som skriver om kvinnor som "kroppar man runkar i", och dina fantasier..

toapapper och annat. Idioter här! Vissa av er iallafall.

Kan ingen ta det positiva man skriver och utveckla på det istället för att hoppa på varandra hela tiden? Helvete. Lös problem och bidra istället. Nu pallar jag inte skriva mer på ett tag. Lär finnas troll här med. Kan inte lita på allt som skrivs heller just nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RRVA0r/mannen-som-koper-sex-de-tycker-alltid-synd-om-sig-sjalva

Du är som ALLA andra äckliga torskar.... tro inget annat... 

• Anonym (E.)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:48:53 följande:

Jag har aldrig utnyttjat en kvinna nej! Om jag gjort det har det varit två val, två vuxna gjort. Och att båda gillade villkoren för betalningen. En tjänst. Dom ville mer göra tjänsten t.om. ;) Fast jag ville lika mycket så. Det ska självklart vara LAGLIGT om en het tjej som blir kåt när hon masserar min kropp hade velat runka av mig eller kanske rida mig och erbjuder det till mig! Om jag som kille går och vill ha en massage.

Då ska det inte finnas en lag som försöker kontrollera kåthet eller sexualitet så! Det är enbart fel. Varför ska en lag försöka "stå över" människors öppenhet, sexualitet och fria vilja? Fuck that!

riv ner lagen snabbt. Jag har iallafall aldrig utnyttjat en kvinna. Jag har bara gett dom gåvor av omtanke och närhet. ??

Håll ditt synsätt för dig själv istället! Nu pallar jag inte skriva mer här just nu. Folk är överdrivet kritiska, undrar vad som händer.. Acceptera bara mig som jag är. Ditt problem om du inte kan se hur awesome jag är. Och hur högt jag värdesätter tjejer. Ditt problem. Inte mitt.

Så han med svansen mellan benen och försvannn...
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:56:04 följande:

Jag bryr mig inte vad du tycker! Posta publikt på forumet då? Så männen åker fast. Det känns som att ni får visa mig mera respekt här! Du t.ex verkar dum i huvudet. Istället för att fokusera på lösningar här så går alla till person angrepp hela tiden. Vad fan är det för fel på er? Du har väl 28 skruvar lösa som skriver om kvinnor som "kroppar man runkar i", och dina fantasier..

toapapper och annat. Idioter här! Vissa av er iallafall.

Kan ingen ta det positiva man skriver och utveckla på det istället för att hoppa på varandra hela tiden? Helvete. Lös problem och bidra istället. Nu pallar jag inte skriva mer på ett tag. Lär finnas troll här med. Kan inte lita på allt som skrivs heller just nu.

Alltså, vad hade du räknat med att få här inne då...
  • Gaydar

Så nu sitter den "oskyldiga korgossen Roberto (51 år och gubbe) och låtsas skämmas i TV-  som om han blivit avslöjad  med handen i kalsongerna.. av hans katolska präst. Biktdags? Efter att ha blivit tagen för sexköp.

Den karln är en gåta. Främst hur han efter ha levt i sverige huvuddelen av sitt vuxna liv inte ens har lyckats assimilera sin människosyn bättre till nutiden!

Vi skiter i hans sjaskiga ungdomsliv. Det livet har inte blivit rumsrenare med åren..

Roberto har arrogant och nedlåtande kallat svenska män för syltryggar och velourpojkar oräkneliga ggr - jämfört med italienska män som minsann inte låter sig hunsas av feminister.

2009-10 så gjorde Roberto stor publik affär av att han som katolik och "Riktig" heteroman vägrade acceptera att bögar skulle få gifta sig.

Då passade det tydligen bra att hänvisa till sin katolska religion - efter att själv ha känt efter där nere - och sen luktat på fingrarna och skådat gud!

Robertos påstått viktiga vägledande "gudfruktighet under åren ter sig allt mer som ett eget ihåligt sjaskigt genitalhyckleri.

Som inte har så mycket med tro/religion att göra.

Den egokänslan av arrogant heteromanlig överlägsenhet som han ofta visar upp kanske till och med har nått vägs ände.

Det vore en "nåd att stilla beja om :)

Karma!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:52:04 följande:
    Jag är ledsen över om svinga män sårad dig i livet. Jag vill dig inget illa, och jag är ingen torsk. Jag är en snäll kille som hade velat hjälpt henne enbart. Och med hjälp av polisen med då.

Jag hoppas att du kan inse att det finns bra män med som kan följa kåtheten och vilja ha njutning så! Inget fel i det alls om hon också vill det. Men jag beklagar om andra män sårat dig. Hoppas att du läker. Kram. Tjaba
    Du behöver inte blanda in mitt privatliv i det här, jag har aldrig varit prostituerad och det är inte relevant öht.

Du ÄR en torsk. Du har ju själv erkänt att du köpt sex för pengar, att du önskade att du hade gått med på happy endings och allt möjligt skit. DU ÄR EN TORSK. Lika äcklig som de andra.
  • Anonym (Moa)

Hoppas han blir dömd för oaktsam våldtäkt.

Om det dessutom visar sig att den stackars utnyttjade kvinnan har Covid-19 hoppas jag några av männen kan åka dit för att ha överfört en dödlig sjukdom...

• Anonym (Visst en orsak.)

Att tidigare övergrepp på en i barndomen kan ju visst vara en orsak varför man begår övergrepp mot andra i vuxenålder.

• pyssel
    Anonym (Visst en orsak.) skrev 2020-05-16 15:13:25 följande:

Att tidigare övergrepp på en i barndomen kan ju visst vara en orsak varför man begår övergrepp mot andra i vuxenålder.

Fast aldrig en ursäkt, eller del av en slags avbön, så som den här förövaren använder det.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Visst en orsak.)
    pyssel skrev 2020-05-16 15:15:21 följande:

Fast aldrig en ursäkt, eller del av en slags avbön, så som den här förövaren använder det.

Beror på hur man ser på det men fortvarande olagligt oavsett skäll.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp