Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:48:53 följande:
Jag har aldrig utnyttjat en kvinna nej! Om jag gjort det har det varit två val, två vuxna gjort. Och att båda gillade villkoren för betalningen. En tjänst. Dom ville mer göra tjänsten t.om. ;) Fast jag ville lika mycket så. Det ska självklart vara LAGLIGT om en het tjej som blir kåt när hon masserar min kropp hade velat runka av mig eller kanske rida mig och erbjuder det till mig! Om jag som kille går och vill ha en massage.
Då ska det inte finnas en lag som försöker kontrollera kåthet eller sexualitet så! Det är enbart fel. Varför ska en lag försöka "stå över" människors öppenhet, sexualitet och fria vilja? Fuck that!
riv ner lagen snabbt. Jag har iallafall aldrig utnyttjat en kvinna. Jag har bara gett dom gåvor av omtanke och närhet. ??
Håll ditt synsätt för dig själv istället! Nu pallar jag inte skriva mer här just nu. Folk är överdrivet kritiska, undrar vad som händer.. Acceptera bara mig som jag är. Ditt problem om du inte kan se hur awesome jag är. Och hur högt jag värdesätter tjejer. Ditt problem. Inte mitt.
Så han med svansen mellan benen och försvannn...
Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 13:56:04 följande:
Jag bryr mig inte vad du tycker! Posta publikt på forumet då? Så männen åker fast. Det känns som att ni får visa mig mera respekt här! Du t.ex verkar dum i huvudet. Istället för att fokusera på lösningar här så går alla till person angrepp hela tiden. Vad fan är det för fel på er? Du har väl 28 skruvar lösa som skriver om kvinnor som "kroppar man runkar i", och dina fantasier..
toapapper och annat. Idioter här! Vissa av er iallafall.
Kan ingen ta det positiva man skriver och utveckla på det istället för att hoppa på varandra hela tiden? Helvete. Lös problem och bidra istället. Nu pallar jag inte skriva mer på ett tag. Lär finnas troll här med. Kan inte lita på allt som skrivs heller just nu.
Alltså, vad hade du räknat med att få här inne då...