• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • pyssel
    Anonym (Hmmmmm) skrev 2020-05-16 16:41:02 följande:

Eftersom det var ett traffickingoffer ÄR det våldtäkt.

Han erkänner ju i princip oaktsam våldtäkt. Intressant att se om åklagare tar det vidare.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (nej, val är val)
    persikofjaril skrev 2020-05-16 13:36:05 följande:

Alltså, det är nog ganska vanligt att de stackars tjejerna som fallit offer för trafficking utsätts för diverse hot mot både sig själva och sina familjer, och dessutom blir misshandlade om de gör fel, det är ju ett sätt att kontrollera dem. De som bedriver trafficking vill ju inte att "deras" tjejer ska kunna springa runt fritt och berätta för folk om vad som försiggår. De vill ju att de ska ta emot så många kunder som möjligt så de får in så mycket pengar som möjligt. Det är ju inte så att de som bedriver trafficking har något som helst intresse i att tjejerna ska må bra, de vill bara ha pengar.

Ja det är så hemskt. Helvete.

Världen hade varit så mycket finare om det inte existerade! Stackars tjejer/kvinnor. Där skäms man lite över att man är av samma kön som dom, men samtidigt vill jag försöka krossa dom såklart och deras idioti så. Lägre saker är svårt att hitta så..
  • Anonym (Hmmmmm)

Då är det väl OK med våldtäkt också. Varför ska staten kontrollera våldtäktsmannens sexualitet? Mikroskopiskt få kvinnor vill verkligen sälja sig. För de flesta är det ett självskadebeteende, eller pga fattigdom.

Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:22:16 följande:

Och varför ska ens staten försöka kontrollera människors sexualitet? Nej.. Legalisera prostitution snabbt säger jag bara. Och se sen till så sexarbetare får högsta klassen dom kan få. Dom får mer skydd om det är lagligt, men det förstår ni väl med?

• pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 16:40:20 följande:

Vad skulle hända om en polis kom på någon ha sex på thai massage eller med en prostituerad nånstans i Sverige? Mest nyfiken. Vilka straff ger dom? Enbart för killarna då. Lagligt för tjejerna så.

Böter till ett år. Troligast böter. Så länge det inte är fler brott inblandade.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Levy)

Har inte PR en ny tjej och ung har ja för mig?

• Anonym (Eh)
    Anonym (Levy) skrev 2020-05-16 16:52:45 följande:

Har inte PR en ny tjej och ung har ja för mig?

De har (eller ja, kanske hade nudå) varit ett par i två år har jag för mig, hon är i 30:årsåldern.
  • Tecum
    Pope Joan II skrev 2020-05-16 16:38:14 följande:
    51 år gammal, förhållande med yngre kvinna, barn i tonåren, känd från tv - plötsligt kommer han på att han vill prova att köpa sex av en prostituerad. Något han aldrig tidigare gjort. Ja, det verkar ju troligt. 

Smaklöst att ge honom utrymme för vad jag antar är en enda gråtmild session av låtsasskam. 
    Såna som han kommer alltid ner på fötterna. Han kommer inte heller att sakna kvinnligt sällskap.Skulle inte förvåna mig om han längre fram får sympati och beröm för att han så oförbehållsamt erkänner sitt brott. Sen skriver han en bok om sin svåra barndom, varför han gjorde det han gjorde och hur brottet påverkat honom, och tjänar en massa pengar på den. En och annan föreläsningsturné hinner han också med mellan TV-sofforna.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-16 12:09:16 följande:
    Ledsen att göra dig besviken men jag har aldrig någonsin besökt en sweatshop, än mindre trakasserat de som jobbar där!
    Sila mygg och svälj kameler om du vill.
  • pyssel

Så ör Bard igång också. Missar aldrig att försöka få till en bitter och billig poäng mot feminism. Han hade så mkt info att han visste att offret var från Moldavien också.

#inteensamaldrigglömd
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp