Inlägg från: Anonym (Signatur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Signatur)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Anonym (Aaaeh) skrev 2020-05-16 09:50:26 följande:
    Tror du tjejer som råkat ut för trafficking frivilligt vill ligga med karlar? Nej. Det är våldtäkt om något!
    Ser man till mängden inlägg samt graden av upprördhet så tycker många att sexköp är värre än våldtäkt.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-16 09:08:14 följande:
    Berätta gärna hur det är mobbning att köpa kläder?
    Sweatshops.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-16 12:09:16 följande:
    Ledsen att göra dig besviken men jag har aldrig någonsin besökt en sweatshop, än mindre trakasserat de som jobbar där!
    Sila mygg och svälj kameler om du vill.
  • Anonym (Signatur)
    Dr Nail skrev 2020-05-16 21:07:47 följande:

Förresten, okej, han förtjänar att lynchas. Inte f-n använde han SOCIAL DISTANSERING när han köpte sex. Av en kvinna från ett land där smittan förmodligen gör kaos. Denna förakt för allt vad folkvett är ger jag en fet dislike.

Tänk på avståndet. Ingen hängning bara stening från ett avstånd av minst två meter.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Moa) skrev 2020-05-17 18:55:52 följande:
    Hon kanske inte ville ge honom den typ av sex han ville ha?
    Han kanske ville bli dominerad av en riktig dominatrix vilket han på grund av sin macho image var rädd att be om hemma.

Snopet om de får lägga ner åtalet för att han bara kom dit för att bli piskad.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-18 14:48:33 följande:

Det är som sagt bevisat att det inte går, så fort du gör dessa kvinnor till kriminella så hamnar de i en ännu mer utsatt situation än vad de är idag. Det finns massor av forskning på ämnet. Så nej det är aldrig en lösning.

Om prostitutionen varit kriminellt skulle polisen kunnat gå in direkt och befriat de stackars traffickingoffren så att de inte behövde utsättas för fler våldtäkter. Nu står polisen istället utanför dörren och tjuvlyssnar medan 40 män våldtar det stackars traffickingoffret.

Lagen är ett misslyckande. Förbjud prostitutionen och inför en lösdriverilag så att det går utvisa traffickingoffren innan de blir våldtagna av ännu fler torskar.
  • Anonym (Signatur)

För att blåsa lite nytt liv i elden:

• Anonym (Signatur)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-24 01:36:14 följande:
    Jag tror faktiskt också att dom har sex frivilligt.
    Vilket bara har betydelse om man anser att kvinnor har rätten att bestämma över sin egen kropp. Vilket lagstiftarna inte anser.
  • Anonym (Signatur)
    Xenia skrev 2020-05-24 17:26:49 följande:
    Är den en utländsk kvinna kan man utgå från att hon inte får behålla alla pengar själv och att trafficking ligger bakom.
    Nej det kan man inte utgå från. Förutfattade meningar är inte bevis utan bara förutfattade meningar. Skillnaden mellan ett rättssamhälle och en lynchmobb är att rättssamhället bygger på bevisning medan lynchmobben inte är intresserad av någons skuld utan bara vill se blod.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-21 20:53:45 följande:
    ag är stor med och skulle hinna ta stryptag om nån var själv så.. Ta pistolen. Inte alls omöjligt så i rätt tillfälle.

Men dom hade fått skuta mig om dom försökte få mig att göra vissa saker ja. Helt klart. Jag hade dött med värdigheten kvar och mina personliga värderingar ja.
    Du har sett för många b-filmer.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp