• Anonym (Eh)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 09:49:08 följande:

Känns som att han berättar allt utan omsvep. Han har förmodligen pajat förhållandet med sin yngre tjej.

Han verkar må skit nu.

Jag tror inte han är ute efter att folk ska tycka synd om honom.

Han bara säger som det är.

Ja han säger bara som det är. Men anledningen till att han mår skit är inte att han utnyttjat en annan människa, utan just konsekvenserna av att han är påkommen. Han skulle inte sitta i tv-soffan och berätta för att ge köparna ett ansikte om han inte blivit påkommen. Jävligt självcentrerat och provocerande om du frågar mig.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Levy) skrev 2020-05-16 16:52:45 följande:

Har inte PR en ny tjej och ung har ja för mig?

De har (eller ja, kanske hade nudå) varit ett par i två år har jag för mig, hon är i 30:årsåldern.
  • Anonym (Eh)
    Tecum skrev 2020-05-16 17:39:02 följande:

Såna som han kommer alltid ner på fötterna. Han kommer inte heller att sakna kvinnligt sällskap.Skulle inte förvåna mig om han längre fram får sympati och beröm för att han så oförbehållsamt erkänner sitt brott. Sen skriver han en bok om sin svåra barndom, varför han gjorde det han gjorde och hur brottet påverkat honom, och tjänar en massa pengar på den. En och annan föreläsningsturné hinner han också med mellan TV-sofforna.

Tror tyvärr att du har rätt.
  • Anonym (Eh)
    Postman skrev 2020-05-17 16:33:22 följande:

Förbjud att sälja sex också. Så länge det finns tillgång kommer det finnas köpare, jag tror inte att straffen avskräcker.

Du menar att kvinnorna som tvingas sälja sex ska riskera att straffas av domstol också?
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp