• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Eh)
    Tecum skrev 2020-05-16 17:39:02 följande:

Såna som han kommer alltid ner på fötterna. Han kommer inte heller att sakna kvinnligt sällskap.Skulle inte förvåna mig om han längre fram får sympati och beröm för att han så oförbehållsamt erkänner sitt brott. Sen skriver han en bok om sin svåra barndom, varför han gjorde det han gjorde och hur brottet påverkat honom, och tjänar en massa pengar på den. En och annan föreläsningsturné hinner han också med mellan TV-sofforna.

Tror tyvärr att du har rätt.
  • Anonym (Jzz)

Alltså, varför antar folk att en snygg kille vill ha gratis sex med en tjej? Det är inte gratis egentligen. Man måste lyssna på kvinnors bullshit, ställa upp på deras larviga villkor osv.

• Dr Nail

Förresten, okej, han förtjänar att lynchas. Inte f-n använde han SOCIAL DISTANSERING när han köpte sex. Av en kvinna från ett land där smittan förmodligen gör kaos. Denna förakt för allt vad folkvett är ger jag en fet dislike.

• Dr Nail

F-n också. De där pizzorna var rätt goda ändå. Nu blir man begränsad till dem där värdelösa pizzakits varje gång man inte pallar göra från scratch....

• Tow2Mater
    Anonym (Jzz) skrev 2020-05-16 20:47:08 följande:

Alltså, varför antar folk att en snygg kille vill ha gratis sex med en tjej? Det är inte gratis egentligen. Man måste lyssna på kvinnors bullshit, ställa upp på deras larviga villkor osv.

Och bjuda på mat, drinkar, skjuts hem, ....
  • Zarch
    BeautifulLiz skrev 2020-05-16 11:52:01 följande:

Tror tyvärr att du har fel, vänta bara. Tids nog kommer boken om hur han tog sig ur "träsket".

Med en riktigt slemmig titel, lika slemmig som han själv.

Klart att det är hans plan. Han har ju åkt fast med byxorna nere, krokodilbölat på sociala medier och på tv plus kört något nytt inlägg på Instagram som var något liknande ?nu vänder vi blad? inom 48 timmar. Det är bra jobbat av honom, han har ju såsat på så att nästan kapten klänning blir generad. Då är det illa!

Därför så får människor sluta sukta efter blod. Ignorera, ställ karln i kylan och köp inte boken. Så enkelt är det.
  • Zarch
    Anonym (Jzz) skrev 2020-05-16 20:47:08 följande:

Ja men det är väl bara att borra in ett hål i en betongvägg. Det är den typ av passion som är som klippt och skuren för dig och dina likasinnade ?bröder?.
  • Anonym (Pär)

Är det bara jag som tycker det är kul att just Paulo åkte dit för detta?

Paulo är tillbaka i tv4 inom 1 år. Han står för allt som feminsterna gillar.

• nénuphar
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-16 23:33:44 följande:

Är det bara jag som tycker det är kul att just Paulo åkte dit för detta?

Paulo är tillbaka i tv4 inom 1 år. Han står för allt som feminsterna gillar.

Antar du söker provokation men...hur tänkte du nu?
  • Anonym (E.S.)

Jag är egentligen inte förvånad. Har alltid tyckt att han är rätt sliskig och självcentrerad. Ingen trevlig person. 

Jag kan i vissa fall förstå män som går till prostituerade (obs. "förstå" är inte samma som "tycka att det är rätt"). Jag tänker då på sådana som har väldigt svårt att få till frivilligt sex, t.ex. på grund av att de har utseendet emot sig, eller har dåligt självförtroende efter misshandel i hemmet som barn och/eller mobbning i skolan, eller  lider av ett neuropsykiatriskt funktionshinder.

Vissa bär sig lite kantigt åt och blir aldrig ett dugg populära, trots att de aldrig har gjort någon människa något ont. Andra är blyga bara för det motsatta könet, fast de klarar sig bra i arbetslivet. O.s.v. - finns hur många varianter som helst.

Poängen var i alla fall, att jag kan förstå att dessa män går till prostituerade ibland, för att det är deras enda möjlighet att få uppleva närhet och sex med någon annan än sig själv, någonsin. Men personer som Roberto (hyfsat snygg, självsäker, glassigt yrke, känd) kan ju få - om inte VEM som helst, så i alla fall väldigt många kvinnor. Så för honom och andra män på hans nivå attraktivitetsmässigt, finns det ingen ursäkt. Utan då tror jag att det handlar om något annat än bara den naturliga längtan som alla har - som att han vill förnedra en kvinna, eller vill utöva något slags perversion som han inte vågar be sin flickvän om. 

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp