• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (lill cock)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 23:17:59 följande:
    Det vet inte du i just det fallet nej. Men du får ha din bittra attityd så.. Om du blir lyckligare av det.
    Och jo, såklart alla kvinnor ska kunna neka mig eller vemsomhelst sex. Såklart! Jag har inte sagt något annat. Jag önskade bara att tjejer var mer vilda... Tänk hippie 60 tal eller fria kvinnor. Istället för stängda feminister i princip..
    Men lycka till med ditt.
    Jag önskar att män som vill köpa sex var lite mer akrobatiska.

Det skulle vara så kul att se om dom försvinner om dom kryper in i sin egen röv.  
  • Cavill

Fucking hårresande att vissa här (män såklart) tycker att det är helt ok att köpa sex. 
    Ni kan dra det hur ni vill, det är ett brott, och lilla Palle lär känna av det looong tajm. 

Han hade det väldigt najs, programledare för både ditten och datten, ung tjej, sitt eget märke på diffus mat. Undrar om det var värt att slänga bort för lite smutsigt köpesex.
    I think not. 
    Hoppas att han mår riktigt dåligt, den lilla fjanten. 

• Anonym (nej, val är val)
    Cavill skrev 2020-05-15 23:39:04 följande:

Fucking hårresande att vissa här (män såklart) tycker att det är helt ok att köpa sex. 

Ni kan dra det hur ni vill, det är ett brott, och lilla Palle lär känna av det looong tajm. 

Han hade det väldigt najs, programledare för både ditten och datten, ung tjej, sitt eget märke på diffus mat. Undrar om det var värt att slänga bort för lite smutsigt köpesex.

I think not. 

Hoppas att han mår riktigt dåligt, den lilla fjanten. 

Din åsikt. Och om nån här tar happy ending till thai massagen... Då är ni inte bättre själva. Jag har också gjort det två ggr faktiskt. Ärlig. En gång i Tyskland. Två happy endings påverkar svensk thai massage. Jag ångrar inget.
  • Anonym (nej, val är val)

Två happy endings på thai massage. Det borde också vara lagligt kan jag tycka. Va skönt avslut så på massage. Men döm på ni. ;)

• Postman

Bryr mig inte alls. Totalt ointressant.

Han är inte den förste och lär inte bli den sista heller.

• Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 00:08:06 följande:

Två happy endings på thai massage. Det borde också vara lagligt kan jag tycka. Va skönt avslut så på massage. Men döm på ni. ;)

Så du har inte köpt sex en gång utan flera gånger... Du är torsk på alla sätt med andra ord! 
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 23:22:00 följande:
    Och det där sista:
    "Och att du till och med tror att de tycker du är fantastiskt och en gentleman är skrattretande...."

För dig kanske. Men om en kommer in och behandlar nån med mycket respekt och några klickar, så vet du inte hur hon tänkte. Alla kanske inte är robotar så.. Dom behöver inte visa uppskattning på så vis det gjordes efter den gången, men vart ändå så. Du vet inte hur jag fick tack heller, men det är privat.
    Skrattretande hur du kan dömma människor du inte känner online. =)
    hahahahahahahahahaha tro mig nej du var en kund i raden för henne, inget annat. Du är naiv och godtrogen om du tror något annat... 
  • Aikido

Recept raderade från Köket.se kan man läsa på Expressens hemsida. Varför nöja sig med det? Stryk honom från folkbokföringen. Förvägra honom begravningsplats inom landets gränser. Beslagta och förverka varje TV, mobil, surfplatta och bioduk som visat hans vedervärdiga uppenbarelse. Den eller de banker som hyst hans pengar borde omedelbart göra avbön, upplösas och polisanmälas för medhjälp till sexköp. Troligtvis har Riksbanken och swish ett finger med i spelet. Säkrast att vi gör oss av med dem också.Taekwondo och kickboxning borde förbjudas som sporter och klassas som sexuella störningar för all framtid.

• Anonym (Moralpanik)
    Anonym (Aske) skrev 2020-05-15 22:54:44 följande:

Och hur säkerställer du att hon vill detta? Hur kan du säkerställa samtycke när du via betalning avtalar bort hennes samtycke?

Ja det är taskig kvinnosyn, sex är ett samspel mellan personer som vill ha varandra. Att köpa en annan människa är att onanera i henne/honom eftersom hon/han enbart gör detta med dig mot betalning och inte av kåthet.

Eller testa vetja, ge den prostituerade 5 tkr villkorslöst och ge henne valet att antingen ha sex eller avstå. Så ser du ju direkt hur landet ligger till.

På samma jäkla sätt som du säkerställer för familj, lag och stat att du inte tvingas arbeta emot DIN vilja, via ett anställningsavtal, ett kontrakt.

Ni måste sluta bryta ut i fullskaliga moralpaniker och tänka efter lite. Känslostyrda är ju bara förnamnet. Tycker du vi ska förbjuda porrinspelningar? Kanske borde vi arrestera 70-åriga mångmiljonärer som gifter sig med 20-åringar också?

Tro fan att sex i de fallen handlar om annat än kåthet.

Sex är alltifrån en vacker och spontan impuls till ett kallt och kalkylerat maktmedel, och det är f.övr kvinnan, inte mannen som främst drar nytta av det maktmedlet. Massvis med kvinnor livnär sig på sin sexualitet. Alltifrån modeller till twitch-streamers till prostituerade.

Det är jävligt tröttsamt att se kvinnor (oftast uttalade feminister) sitta och tro att de ensamma har rätten att bestämma vad som ska gälla för heeela det kvinnliga kollektivet. Vad som är synd och vad som är dygd. Ingen bryr sig, dina känslor är inte värda en promille mer än någon annans.

Jaå om jag gav dig 32 lök skattefritt varje månad, hade du fortsatt gå till jobbet då? Nej? Men vaaa då är det ju tvång det handlar om, du vill ju egentligen inte vara där. ANMÄL!

Och nej (innan den kommer) jag har aldrig köpt.
  • nénuphar
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 22:44:28 följande:

Ja det är jag. Samma ja.

Nej, jag är inte utvecklingsstörd för att jag har åsikter, och du svarade aldrig sist på om hur man kunde förbättra för sexarbetare heller så. Min senaste post där.

Du som hade struts beteende, men dök sen upp här. Handlar bara om att jag har starka åsikter, det är allt.

Ok. Då ska du få svar. NEJ jag tror INTE man kan förbättra situationen för sexarbetare. Däremot tror jag att man kan utrota eller i alla fall minimera grogrunden för att prostitution existerar genom att motarbeta ekonomiska klyftor och jobba för att människor inte ses som handelsvaror. Här kom ju du då att snacka om val och valfrihet men det finns ju en hel massa korkade saker människor gör mot sig själva helt utan incitamentet brist på pengar. Valfrihet måste alltid ställas i relation till vilka möjligheter individen har att välja utifrån (och mellan). Och jo- det är en störning i utvecklingen att inte inse att det är fel att köpa någon annans kropp bara för att man kan.
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 22:43:01 följande:

Man kan inte köpa en kropp. Jag betala för en tjänst en gång, och ångrar det inte. Sluta gå till massös och "köpa kroppar". Samam argument.

Jag pratar om att gå till en massös, men att dom suger av en och rider en kanske på slutet med. Så ska det kunna vara anser jag. Lagligt. Och håll dina fantasier och kvinnosyn för dig själv.. Hmm. "Onanera i kroppar". Skumt synsätt du har på kvinnor. Kanske borde kolla upp det.. 

"Paolo-en-gång-Roberto" har förstås många kompisar.

Simpel torsk. En gång, nä du kan ju inte hålla dig från att skryta att du är en vanlig flergångstorsk med usel kvinnosyn och helt blasé inför att utnyttja någon.
    #inteensamaldrigglömd
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp