• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (nej, val är val)
    pyssel skrev 2020-05-15 20:23:28 följande:
    Herregud så blåögt. Får vi hoppas, men jag tror snarare slugt beräknande. Du skiter väl i trafficking, bara hon "tar i hand och ler" och sen knulla för en peng på det.
    Är ni dumma i huvudet här vissa av er eller vad är problemet?
    Jag har redan skrivit att jag inte skulle ha sex om jag visste det. Samma sak när jag var i tyskland. Dom ville det! Deras VAL. Om det va trafficking där hade jag nekat sex rakt av. Men det är jag. Och nej, jag skiter verkligen inte i trafficking. Jag vill inte uttnyttja kvinnor för jag älskar dom, så vackra dom är. Trög fattad?
  • nénuphar

Är någon förvånad? Han inledde sin karriär med att slåss på stan. Han verkar ju ha lidit av entitlement issues länge.

Och ärligt talat vad är det för karriär vi pratar om? Han snor pastarecept från någon nonna och snackar skit nasalt genom krossat näsben. Jag tycker synd om hans familj.

Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:28:31 följande:
    Tror du seriöst att prostituerade säljer sina kroppar för att de vill..? Jag pratar inte om de trashiga luder som ploppat upp på sistone och tror att det är så glamouröst att vara hora, att de ska få ligga med snygga killar för feta cash och slippa jobba de närmaste 30 åren, utan om den stora massan som säljer sina kroppar för att de inte har något annat val.

Tror du att de där tyska tjejerna ler mot dig för att de är glada att se dig?? Du är en kund, de jobbar på bordell och har inget val. De har nyss sugit av en fet femtiplussare som inte ens hade tvättat sig innan och log lika rart mot honom. De ler för att de måste vara övertygande. Deras kroppar betalar tak över huvudet och mat på bordet. Det är allt. Det handlar inte om två vuxna som har sex i samförstånd, det handlar om att den ena utnyttjar den andras utsatta situation. Fattar inte hur du kan romantisera och tro att det är någon som helst vilja bakom att de ligger med dig, för det skulle de knappast göra om de inte fick betalt för det.

Och alla trafficking-tjejer ligger inte på en solkig madrass i en källare någonstans med rinnande mascara och trasiga nylonstrumpor i väntan på nästa äckel.
    Nej, där var de av eget VAL. Lagligt i tyskland, och det va ett hög klass ställe. Du vet inte vart jag var ens. Och om dom blir bra bemötta märker dom det. Jag behöver inte försvara mig ens, och behöver inte din bekräftelse.
    Där var dom av egen vilja och kunde valt annat yrke dagen efter om dom ville.
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:42:39 följande:

Är ni dumma i huvudet här vissa av er eller vad är problemet?

Jag har redan skrivit att jag inte skulle ha sex om jag visste det. Samma sak när jag var i tyskland. Dom ville det! Deras VAL. Om det va trafficking där hade jag nekat sex rakt av. Men det är jag. Och nej, jag skiter verkligen inte i trafficking. Jag vill inte uttnyttja kvinnor för jag älskar dom, så vackra dom är. Trög fattad?

Stört.
    #inteensamaldrigglömd
    pyssel skrev 2020-05-15 20:46:35 följande:
    Stört.
    Nej, DU är störd. haha. Vad är stört med vad jag skrev? Idiot!
  • Anonym (Ida)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:47:09 följande:

Hade inte du sagt ditt och skulle lämna tråden?
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:18:51 följande:

Jag vill ha sex med en som vill sälja sex som eget val. Det är allt. Två vuxna som bestämmer.

Gå in på en bordell som i tyskland där fina tjejer kommer och hälsar på en och ler en och en. Sen ta en dusch och njuta.

Vill hon ska vara glad. Vill inte ha sex med nått trafficking offer i ett sketet rum nej. Då skulle jag inte ha sex, för jag vill inte utnyttja kvinnor så.

Hur vet du att de gjorde det av eget val?
    pyssel skrev 2020-05-15 20:46:35 följande:
    Stört.
    Stört att kunna älska helheten av kvinnorna runt om planeten i det störa hela? Finns inget vackrare än en kvinna på denna jord!

Eller stört att jag nekar sex om jag visste det var trafficking? Utveckla ditt retard.
    I det stora hela..
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:47:09 följande:

Torsk. Störd som P. R. och lika korkad. Läs det här en gång till, vider:
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:28:31 följande:

Tror du seriöst att prostituerade säljer sina kroppar för att de vill..? Jag pratar inte om de trashiga luder som ploppat upp på sistone och tror att det är så glamouröst att vara hora, att de ska få ligga med snygga killar för feta cash och slippa jobba de närmaste 30 åren, utan om den stora massan som säljer sina kroppar för att de inte har något annat val.

Tror du att de där tyska tjejerna ler mot dig för att de är glada att se dig?? Du är en kund, de jobbar på bordell och har inget val. De har nyss sugit av en fet femtiplussare som inte ens hade tvättat sig innan och log lika rart mot honom. De ler för att de måste vara övertygande. Deras kroppar betalar tak över huvudet och mat på bordet. Det är allt. Det handlar inte om två vuxna som har sex i samförstånd, det handlar om att den ena utnyttjar den andras utsatta situation. Fattar inte hur du kan romantisera och tro att det är någon som helst vilja bakom att de ligger med dig, för det skulle de knappast göra om de inte fick betalt för det.

Och alla trafficking-tjejer ligger inte på en solkig madrass i en källare någonstans med rinnande mascara och trasiga nylonstrumpor i väntan på nästa äckel.

#inteensamaldrigglömd
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp