• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:44:55 följande:
    Nej, där var de av eget VAL. Lagligt i tyskland, och det va ett hög klass ställe. Du vet inte vart jag var ens. Och om dom blir bra bemötta märker dom det. Jag behöver inte försvara mig ens, och behöver inte din bekräftelse.
    Där var dom av egen vilja och kunde valt annat yrke dagen efter om dom ville.
    Sluta ljug för dig själv! De är horor för att de inte kan jobba med något annat dagen efter! Även om du tycker att du själv minsann är en tiopoängare så måste du väl fatta att de flesta kunder inte är det?? Och de där tjejerna måste ligga med dem ändå! De kan inte tacka nej till kunder, fatta!
  • Anonym (nej, val är val)
    LauraPalmer skrev 2020-05-15 20:29:15 följande:
    En hypotetisk fråga. Om vi kunde stoppa trafficking genom att förbjuda all prostitution i hela världen, hade du tyckt att det var värt det då? 
    Ja, förmodligen. Men då behöver jag starka bevis på att det är stor skillnad om det är lagligt eller olagligt.. Hur det blir bättre eller värre genom lagar så. Men ja, självklart om trafficking minskar.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:52:04 följande:

Sluta ljug för dig själv! De är horor för att de inte kan jobba med något annat dagen efter! Även om du tycker att du själv minsann är en tiopoängare så måste du väl fatta att de flesta kunder inte är det?? Och de där tjejerna måste ligga med dem ändå! De kan inte tacka nej till kunder, fatta!

Män verkar generellt ha en romantiserad syn på prostitution eftersom många män resonerar så och 10 % av alla svenska män köpt sex.
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:52:04 följande:
    eeeh joooo, såklart dom ska kunna neka kunder. Dom ska bestämma allt på deras villkor. Så vill jag att prostitution ska vara iallafall.
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:55:09 följande:

Varför har du den åsikten? Utveckla istället. Du har inte ens gett en poäng eller svarat på mina frågor.

Vi är inte ens på samma planet i resonemang när du påstår att "du älskar kvinnor" och handlar med dem som ett paket toarullar i affären.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:56:23 följande:
    eeeh joooo, såklart dom ska kunna neka kunder. Dom ska bestämma allt på deras villkor. Så vill jag att prostitution ska vara iallafall.
    Nej det kan de inte, då skulle de inte få jobba på bordellen och de skulle inte heller ha pengar att köpa mat för. Oavsett vad du vill att det ska vara så är det inte så. Verkligheten kring horor är inte att de väljer vem de ligger med, de tar den som betalar, och så många de hinner med på en dag. Små slasktrattar är vad de är, för såna äckel som du.
  • Anonym (Vendetta)
    Han borde aldrig fått en karriär öht som han betett sig tidigare. Jag har aldrig förstått detta hyllande av idioter.
    pyssel skrev 2020-05-15 20:57:58 följande:
    Vi är inte ens på samma planet i resonemang när du påstår att "du älskar kvinnor" och handlar med dem som ett paket toarullar i affären.
    Ok, för det första är vi på olika planeter och våglängder ja. Och för det andra så tänker jag inte som dina fantasier om kvinnor som toarullar på butiken.
    Så du menar att det inte går att älska med en protistuerad då? Går inte att ge henne ömhet och närhet eller ge mycket? Det funkar bara med tjejer som inte är det?
    Samtidigt som jag fattar att man lär känna en tjej under en lång tid för att kunna älska på riktigt och djupt så. Ett djupt känslomässigt band som inte går med en man ser för första gången så.. Och inte känner så.

Men kan man inte ändå behandla henne med respekt eller? Och om jag nu är polyamorös säger vi, så betyder det inte att jag ser dom som "toarullar".
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Polyamori

D
    ina åsikter är svaga känner jag iallafall, och jag håller inte med dig. Det där är din perception, inte min.
  • Anonym (köpt själv)

Har läst många som dömer och inte förstår varför han går till en professionell. 

Jag har köpt själv och det är många som köper varje dag, inget konstigt med det. Dock har jag endast gjort det i Amsterdam... gå dit en helg och se hur mkt folk det är där... och om ni tror att ingen går in i dem båsarna så är ni blåsta. 

Sen att han väljer och betala för det än att ta en random villig tjej är enkelt.. De som jobbar med det är bättre, både i sängen och att förföra... nu ska jag inte säga alla men de som är med i gamet frivilligt vet vad dem gör och vet hur dem ska få tillbaks dig. 
    Sen testar dem sig själva hela tiden också vilket inte alla villiga tjejer gör trots att dem ligger runt. 

Sist men inte minst ni verkar glömma att han har varit med i gäng och grejer. You can take the man out of the ghetto but you cant take the ghetto out of the man. 

Jag är inte förvånad och inget har förändrats för mig iallafall. Han är en kändis inte min polare, jag tycker om honom för den underhållning han ger och inget annat. 

Det kanske ni borde tänka på...

• Anonym (Vendetta)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-05-15 20:54:37 följande:
    Män verkar generellt ha en romantiserad syn på prostitution eftersom många män resonerar så och 10 % av alla svenska män köpt sex.
    Hur står det till med matematik- och språkkunskaperna? "Generellt" betyder i klar majoritet. 10% innebär var tionde.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp