Inlägg från: Anonym (Vendetta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vendetta)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Han borde aldrig fått en karriär öht som han betett sig tidigare. Jag har aldrig förstått detta hyllande av idioter.
  • Anonym (Vendetta)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-05-15 20:54:37 följande:
    Män verkar generellt ha en romantiserad syn på prostitution eftersom många män resonerar så och 10 % av alla svenska män köpt sex.
    Hur står det till med matematik- och språkkunskaperna? "Generellt" betyder i klar majoritet. 10% innebär var tionde.
  • Anonym (Vendetta)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-05-15 21:10:20 följande:
    Hur står det till med läsförståelsen? Jag syftar på att en majoritet av männen har den synen på prostitution, men 10 % av svenska män har enligt folkhälsomyndighetens undersökning köpt sex, och det finns ett stort mörkertal så siffran är egentligen ännu högre.
    Har du någon källa på att män generellt / majoriteten av män skulle ha positiv syn på sexköp? Jag har inte alls fått den uppfattningen, tvärtom.
  • Anonym (Vendetta)
    pyssel skrev 2020-05-15 21:12:56 följande:
    "Generellt" refererade ju inte till 10%, om vi nu ska prata om att kunna tolka text.
    Då kan man ju fråga sig om alla dessa 10% har positiv syn på sexköp?

Det kan helt klart finnas de som upptäckt hur sunkigt det är, och de som köper sex som beroende fast de inte gillar det.
  • Anonym (Vendetta)

Paolo Roberto har varit en skit i decennier. Jag har aldrig förstått varför den idioten lyfts fram i media.

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp