Inlägg från: Anonym (köpt själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (köpt själv)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Har läst många som dömer och inte förstår varför han går till en professionell. 

Jag har köpt själv och det är många som köper varje dag, inget konstigt med det. Dock har jag endast gjort det i Amsterdam... gå dit en helg och se hur mkt folk det är där... och om ni tror att ingen går in i dem båsarna så är ni blåsta. 

Sen att han väljer och betala för det än att ta en random villig tjej är enkelt.. De som jobbar med det är bättre, både i sängen och att förföra... nu ska jag inte säga alla men de som är med i gamet frivilligt vet vad dem gör och vet hur dem ska få tillbaks dig. 
    Sen testar dem sig själva hela tiden också vilket inte alla villiga tjejer gör trots att dem ligger runt. 

Sist men inte minst ni verkar glömma att han har varit med i gäng och grejer. You can take the man out of the ghetto but you cant take the ghetto out of the man. 

Jag är inte förvånad och inget har förändrats för mig iallafall. Han är en kändis inte min polare, jag tycker om honom för den underhållning han ger och inget annat. 

Det kanske ni borde tänka på...

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp