• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (nej, val är val)
    pyssel skrev 2020-05-15 21:21:37 följande:
    Lycka till med att inte köpa kroppar. Så stört att onanera i en köpt kropp.
    Man kan inte köpa en kropp. Jag betala för en tjänst en gång, och ångrar det inte. Sluta gå till massös och "köpa kroppar". Samam argument.
    Jag pratar om att gå till en massös, men att dom suger av en och rider en kanske på slutet med. Så ska det kunna vara anser jag. Lagligt. Och håll dina fantasier och kvinnosyn för dig själv.. Hmm. "Onanera i kroppar". Skumt synsätt du har på kvinnor. Kanske borde kolla upp det.. 
    nénuphar skrev 2020-05-15 21:26:51 följande:
    Tror inte det är någon idé att argumentera med honom. Kan sätta en arm på att det var honom jag försökte diskutera prostitution med i en annan tråd. Det är täta skygglappar och strutsbeteende där, eventuellt lindrig utvecklingsstörning.
    Ja det är jag. Samma ja.
    Nej, jag är inte utvecklingsstörd för att jag har åsikter, och du svarade aldrig sist på om hur man kunde förbättra för sexarbetare heller så. Min senaste post där.
    Du som hade struts beteende, men dök sen upp här. Handlar bara om att jag har starka åsikter, det är allt.
  • Anonym (Aske)
    Anonym (Statsfeminismen) skrev 2020-05-15 22:00:51 följande:

Nice fler svenska män borde köpa sex.

Gör då det med varandra och låt de som inte vill knulla få vara fredade
  • Anonym (Aske)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 22:43:01 följande:

Man kan inte köpa en kropp. Jag betala för en tjänst en gång, och ångrar det inte. Sluta gå till massös och "köpa kroppar". Samam argument.

Jag pratar om att gå till en massös, men att dom suger av en och rider en kanske på slutet med. Så ska det kunna vara anser jag. Lagligt. Och håll dina fantasier och kvinnosyn för dig själv.. Hmm. "Onanera i kroppar". Skumt synsätt du har på kvinnor. Kanske borde kolla upp det.. 

Och hur säkerställer du att hon vill detta? Hur kan du säkerställa samtycke när du via betalning avtalar bort hennes samtycke?

Ja det är taskig kvinnosyn, sex är ett samspel mellan personer som vill ha varandra. Att köpa en annan människa är att onanera i henne/honom eftersom hon/han enbart gör detta med dig mot betalning och inte av kåthet.

Eller testa vetja, ge den prostituerade 5 tkr villkorslöst och ge henne valet att antingen ha sex eller avstå. Så ser du ju direkt hur landet ligger till.
  • Mimosa86
    Anonym (en kille) skrev 2020-05-15 21:24:01 följande:

Därför ska prostitution inte legaliseras utan i så fall avkriminalliseras.

Det är inte kriminellt att sälja bara att köpa.Detta bl a för att strypa inflödet sv kriminella verksamheter att etablera sig i Sverige med bl a trafficing, droger och karteller.

Ej kriminellt att sälja för att möjliggöra för utsatta grupper att kunna söka hjälp utan att straffas. Detta då organisationer som är insatta i prostitution vittnar om just fattigdom, självskadebeteende, diagnoser och trauman av tidigare övergrepp som vanligt bland prostituerade.,

Som därmed är en utsatt grupp.
    Anonym (Aske) skrev 2020-05-15 22:54:44 följande:
    Och hur säkerställer du att hon vill detta? Hur kan du säkerställa samtycke när du via betalning avtalar bort hennes samtycke?

Ja det är taskig kvinnosyn, sex är ett samspel mellan personer som vill ha varandra. Att köpa en annan människa är att onanera i henne/honom eftersom hon/han enbart gör detta med dig mot betalning och inte av kåthet.

Eller testa vetja, ge den prostituerade 5 tkr villkorslöst och ge henne valet att antingen ha sex eller avstå. Så ser du ju direkt hur landet ligger till.
    Detta var i tyskland, den gången jag hade det. Men jo det är ett samspel, och jag har såklart hellre sex med tjejer jag träffar ute. Va mest tvungen att testa på det en gång. Man lever bara en gång med så.
    Det är inte en taskig kvinnosyn alls sålänge man visar henne respekt som med vilken anan tjej som helst. Beror på vilken kille det är.
    Hon hade valt att ta pengarna kanske, men det vet man inte. Sex hade hon säkert också velat haft, men jag kan inte säga hur en sitation som inte existerar hade sett ut nu.
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:56:23 följande:
    eeeh joooo, såklart dom ska kunna neka kunder. Dom ska bestämma allt på deras villkor. Så vill jag att prostitution ska vara iallafall.

Så prostituerade skall kunna neka till att ha sex med dig men inte vi vanliga kvinnor?? Intressant dubbelstandard... 

De prostituerade är inte med dig för att de gillar dig, de tycker inte du är en gentleman... De har inga känslor för dig och ler de är det för att du hoppas på att du skall ge dem dricks eller för att du inte skall klaga för personerna i entren på bordellen för då kan de straffas... De väljer inte dig, De gillar dig inte ens... Om något så ser de ner på dig. Men de måste spela med... 

Det är chockerande att du inte förstår det utan att du verkligen tror att de vill ligga med dig. Och att du till och med tror att de tycker du är fantastiskt och en gentleman är skrattretande....

Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 23:09:24 följande:

Så prostituerade skall kunna neka till att ha sex med dig men inte vi vanliga kvinnor?? Intressant dubbelstandard... 

De prostituerade är inte med dig för att de gillar dig, de tycker inte du är en gentleman... De har inga känslor för dig och ler de är det för att du hoppas på att du skall ge dem dricks eller för att du inte skall klaga för personerna i entren på bordellen för då kan de straffas... De väljer inte dig, De gillar dig inte ens... Om något så ser de ner på dig. Men de måste spela med... 

Det är chockerande att du inte förstår det utan att du verkligen tror att de vill ligga med dig. Och att du till och med tror att de tycker du är fantastiskt och en gentleman är skrattretande....

Det vet inte du i just det fallet nej. Men du får ha din bittra attityd så.. Om du blir lyckligare av det.
    Och jo, såklart alla kvinnor ska kunna neka mig eller vemsomhelst sex. Såklart! Jag har inte sagt något annat. Jag önskade bara att tjejer var mer vilda... Tänk hippie 60 tal eller fria kvinnor. Istället för stängda feminister i princip..
    Men lycka till med ditt.
  • Anonym (fy fan)

Två hemska videor som visar vad trafficking är (förekommer starka scener). 
    ">

">

">

Förstår inte hur man kan stödja prostitution, för en stor del av prostitutionen är trafficking. Och om det inte handlar om trafficking så handlar det om utsatta tjejer/killar som inte har något annat val än att prostituera sig.

Och visst, det låter ju fint att de (förmodligen) få kvinnor/män som själva vill prostituera sig, skulle ta sig an alla de som är ensamma och inte har någon att ha sex med. Men, dessa få frivilliga kommer knappast räcka till. Och dessutom skulle de själva ha rätt att välja vilka kunder det vill ha. Så det finns ju liksom inga garantier för att de ensamma blir utvalda ändå.

">

Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 23:09:24 följande:

Och det där sista:
    "Och att du till och med tror att de tycker du är fantastiskt och en gentleman är skrattretande...."

För dig kanske. Men om en kommer in och behandlar nån med mycket respekt och några klickar, så vet du inte hur hon tänkte. Alla kanske inte är robotar så.. Dom behöver inte visa uppskattning på så vis det gjordes efter den gången, men vart ändå så. Du vet inte hur jag fick tack heller, men det är privat.
    Skrattretande hur du kan dömma människor du inte känner online. =)

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp