Anonym (Aske) skrev 2020-05-15 22:54:44 följande:
Och hur säkerställer du att hon vill detta? Hur kan du säkerställa samtycke när du via betalning avtalar bort hennes samtycke?
Ja det är taskig kvinnosyn, sex är ett samspel mellan personer som vill ha varandra. Att köpa en annan människa är att onanera i henne/honom eftersom hon/han enbart gör detta med dig mot betalning och inte av kåthet.
Eller testa vetja, ge den prostituerade 5 tkr villkorslöst och ge henne valet att antingen ha sex eller avstå. Så ser du ju direkt hur landet ligger till.
Detta var i tyskland, den gången jag hade det. Men jo det är ett samspel, och jag har såklart hellre sex med tjejer jag träffar ute. Va mest tvungen att testa på det en gång. Man lever bara en gång med så.
Det är inte en taskig kvinnosyn alls sålänge man visar henne respekt som med vilken anan tjej som helst. Beror på vilken kille det är.
Hon hade valt att ta pengarna kanske, men det vet man inte. Sex hade hon säkert också velat haft, men jag kan inte säga hur en sitation som inte existerar hade sett ut nu.