Anonym (Spegeln) skrev 2020-02-23 21:45:40 följande:
Fick ett mess nu ikväll av någon okänd som hävdar att min man, sedan 9år tillbaka, varit/är otrogen mot mig med en kollega.. Berättaren skriver att hen varit tillsammans med min mans påstådda älskarinna/flickvän syster, och att detta förhållande/otrohet varat i 3-4 år.
Hjälp, vafan är detta är min första tanke.
Men ju mer jag läste, ju mer så är det smådetaljer som stämmer in.
Vad gör jag OM min man är otrogen? Hur konfronterar jag honom? Kommer jag förlåta honom? Vad händer med barnen? Känns som om hjärtat ska hoppa ur kroppen och jag mår illa, vill spy.
Min man slutar jobbet om ca en kvar, ska jag ta det direkt? Vänta tills imorrn?
Hjälp mig tänka klart!
haha känner igen det där jag vart ihop med en brud för ett antal år sen från uddevalla och hon träffade någon snubbe i en affär där och pippa med honom och ett par dagar senare när hon kom hem till mig fick jag ett mess om att hon och han pippat så fick pratat med den snubben och till slut så slängde jag fram allt och hon blå nekade i början men så till slut så sa hon att det stämde och vi gjorde slut och hon åkte hem igen sen har man inte hört något mer,,,,,
japp det är sant din man vart 100% otrogen men enda anledningen att tjejen messa dig om det är för att hon själv vill ha din man så i hopp om att du ska dumpa honom säger hon sanningen för att han ska komma krypandes till henne