• Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Håller ni med Frida Boisen om att Svenska män är ondskan själva?

Eller kan det vara så att hennes eget hat och attacker får folk att bita tillbaka?

Vad tycker ni håller ni med henne eller inte?

Personligen tror jag man får det man sår   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-21 12:35
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0nJLOg/jag-ar-lillfittan-som-ska-sta-till-svars

• Svar på tråden Svenska män är ondskan!!
  • Kverulant67
    Anonym (Irkutsk) skrev 2019-12-21 23:15:42 följande:

"Svenska män, sluta slå kvinnorna ni lever med"

Lämplig rubrik för att locka läsare med starka åsikter i invandrarfrågan.

"Jag är lillfittan som ska stå till svars"

Inte lika genomtänkt rubrik, möjligen styrd av känslor hos skribenten.

Tycker egentligen inte det finns så mycket att diskutera. Skribenten har valt att skriva svenska män - och inte bara män av en anledning i rubriken. För att provocera och sticka ut, få folk att läsa. En del av publiken som hör till skaran provocerade valde att kommentera, vilket borde varit väntat.

Och hela feministmaffian här på FL går igång när vi oskyldiga klagar....
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-21 23:14:52 följande:
    Är det kvinnor som skriver så till honom?
    Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad
  • Anonym (Aska)
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 23:40:50 följande:
    Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad

Nja, riktigt så är det ju inte. Hon skriver utifrån sina erfarenheter och har mig veterligen aldrig påstått att alla svenska män ska utrotas, eller hur. Jag är personligen inget fans av Lamotte men anser inte att hot är okej för det. Båda scenarierna går bort. Folk som måste hata, hota och kränka är små och ynkliga individer. Känns som en förolämpning mot svin att kalla dem det. Svin har mer vett och är klokare än pöbeln.
  • Anonym (Hmm)

[quote=80115284][quote-nick]Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 23:40:50 följande:[/quote-nick]Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad[

Svin som ska utrotas ?Du tycker inte att du överdriver en liten aning nu.

• Anonym (vitondska)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-21 23:50:23 följande:

[quote=80115284][quote-nick]Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 23:40:50 följande:[/quote-nick]Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad[

Svin som ska utrotas ?Du tycker inte att du överdriver en liten aning nu.

Aboslut överdrev lite för effekt , men sak frågan är ju fortfarande varför ska en del kunna bli hotade och dom får skylla sig själva, med Bosien är ett oskyldigt litet lam , man gör ju verkligen skillnad på folk och folk 
  • Kverulant67
    Anonym (L) skrev 2019-12-21 23:14:52 följande:
    Är det kvinnor som skriver så till honom?
    Ca 50% enligt Lamotte som länkar till diverse hat-inlägg i olika media.
  • Anonym (vitondska)

Nu stödjer jag inte Lamotte eller vad han skriver , Men han är ett bra exemple på när en person an nån konstigt anledning ska ta alla hot och klagar han blir han aklagat för att ha en offerkofta av sverige största kvällstdining 

Dom sitter och gör skillnad på folk, det är inte seriöst.Vill vi göra nåt åt sånt här måste vi  ha nolltolerans 

• Anonym (Aska)
    Kverulant67 skrev 2019-12-21 23:56:37 följande:
    Ca 50% enligt Lamotte som länkar till diverse hat-inlägg i olika media.

Aschberg erbjöd sig väl att leta reda på några av dem i Trolljägarna men Lamotte var inte på den idén.
  • Anonym (Aska)
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 23:54:07 följande:
    Aboslut överdrev lite för effekt , men sak frågan är ju fortfarande varför ska en del kunna bli hotade och dom får skylla sig själva, med Bosien är ett oskyldigt litet lam , man gör ju verkligen skillnad på folk och folk 

Det var inte en överdrift utan en ren lögn.
Svar på tråden Svenska män är ondskan!!