• Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Håller ni med Frida Boisen om att Svenska män är ondskan själva?

Eller kan det vara så att hennes eget hat och attacker får folk att bita tillbaka?

Vad tycker ni håller ni med henne eller inte?

Personligen tror jag man får det man sår   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-21 12:35
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0nJLOg/jag-ar-lillfittan-som-ska-sta-till-svars

• Svar på tråden Svenska män är ondskan!!
  • Kramklubba

Ja jag tycker svenska män är ondskan själv, och föreslår att hon flyttar från Sverige, gärna från Europa/USA också.

• klyban

Nått säger mig att andra inte bryr sig, och då får hon en sned bild av folk tycker.

Men visst finns det många drägg, känner dock inte igen mig ett skit i vad hon skriver.

Och skulle även få mig skriva ett argt mail pga fantasin som flödar i dessa texter.

Med det sagt, så finns dessa som hon pratar om också.
    Och de är destruktiva och farliga.

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Överste Senap
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-22 11:02:58 följande:

Varför är det mer allvarlig när Bosien hotas än Lamottes 13 åriga dotter? Har jag idelogiska skäl? Vad har då Aftonbladet och Bosien? 

Var skrev Boisen att det är ok att hota Lamottes dotter?

Om vi börjar med att hålla oss till artikeln du själv rasat på i din ts så kan vi ta frågan om Lamottes dotter därefter.

Så, är du med på att Boisen inte avsåg alla Svenska män?

Vad anser du om de män som kallar Boisen för Muslimsubba, Landsförrädare, att hon ska våldtas mm?

Vad anser du om de svenska män som misshandlat kvinnor? (Just den minoritet av män som hon avsåg och som trots att de är en minoritet ändå är för många)

Sedan svarar jag med glädje frågor om Lamottes dotter.
  • Överste Senap
    Kramklubba skrev 2019-12-22 11:10:57 följande:

Ja jag tycker svenska män är ondskan själv, och föreslår att hon flyttar från Sverige, gärna från Europa/USA också.

Du tycker inte det är rimligare att de svenska män som misshandlar emigrerar? Förslagsvis till Saudiarabien eller andra länder där det är med kutym?
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:38:34 följande:
    Var någonstans hotas Lamottes dotter? Det är givetvis inte okej, men var finns själva hotet? Jag hittar det i alla fall inte.
    Lamotte har lagt ut hoten på sin FB-sida. Personen skriver "jag hoppas verkligen att någon tar och kn*llar sönder dina barn som om de vore djur som ska avrättas".

Han brukar lägga ut hot av olika slag med jämna mellanrum.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Bea) skrev 2019-12-22 11:49:15 följande:
    Lamotte har lagt ut hoten på sin FB-sida. Personen skriver "jag hoppas verkligen att någon tar och kn*llar sönder dina barn som om de vore djur som ska avrättas".

Han brukar lägga ut hot av olika slag med jämna mellanrum.
    Aha.
    Självklart är det inte okej, inte någonstans, men det här är väl ingen tävling i vem det är mest synd om?
    Dessutom har jag fått för mig (jag kan ha fel) att Joakim Lamotte gör en hel del själv för att provocera fram hot och liknande, för att sedan gnälla om det offentligt.
    Frida Boisen gnäller ju åtminstone inte.
  • Kramklubba
    Överste Senap skrev 2019-12-22 11:47:03 följande:
    Du tycker inte det är rimligare att de svenska män som misshandlar emigrerar? Förslagsvis till Saudiarabien eller andra länder där det är med kutym?
    Nej vi svenska män är etniska till detta landet. Är man missnöjd så flyttar man.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:54:29 följande:
    Aha.
    Självklart är det inte okej, inte någonstans, men det här är väl ingen tävling i vem det är mest synd om?
    Dessutom har jag fått för mig (jag kan ha fel) att Joakim Lamotte gör en hel del själv för att provocera fram hot och liknande, för att sedan gnälla om det offentligt.
    Frida Boisen gnäller ju åtminstone inte.
    Vad gör Lamotte för att provocera, förutom att stå med en kamera på offentliga platser?
Svar på tråden Svenska män är ondskan!!