• Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Håller ni med Frida Boisen om att Svenska män är ondskan själva?

Eller kan det vara så att hennes eget hat och attacker får folk att bita tillbaka?

Vad tycker ni håller ni med henne eller inte?

Personligen tror jag man får det man sår   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-21 12:35
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0nJLOg/jag-ar-lillfittan-som-ska-sta-till-svars

• Svar på tråden Svenska män är ondskan!!
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:54:29 följande:
    Aha.
    Självklart är det inte okej, inte någonstans, men det här är väl ingen tävling i vem det är mest synd om?
    Dessutom har jag fått för mig (jag kan ha fel) att Joakim Lamotte gör en hel del själv för att provocera fram hot och liknande, för att sedan gnälla om det offentligt.
    Frida Boisen gnäller ju åtminstone inte.
    Boisen gnäller ju inte? Hon har en karriär där hon jagar människor som skrivit olämpliga saker på nätet och har nu skrivit en krönika om alla hot hon får ta emot.
    Antingen så tycker man att det är okej att människors barn hotas med våldtäkt eller så tycker man det inte och då gäller det alla.

• Anonym (vitondska)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:38:34 följande:
    Var någonstans hotas Lamottes dotter? Det är givetvis inte okej, men var finns själva hotet? Jag hittar det i alla fall inte.
    Oj då du var snabb på att reljera över hotet mot att en 13 åring ska våldtas

Vart finns hotet mot Boisen? Allt jag har sätt är bara hennes påståenden.Lammote har iallfall screen shoots och andra bevis 

Tycker du att en 13 årig förjänas  att våldtas för henens pappa har en åsikt du inte gillar? Man kan tolka de så 
  • Anonym (vitondska)

Skrämmande att se hur många som anser att det är ok att hota Lamottes barn med våltdtäkt i denna tråd 

• Anonym (vitondska)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:54:29 följande:
    Aha.
    Självklart är det inte okej, inte någonstans, men det här är väl ingen tävling i vem det är mest synd om?
    Dessutom har jag fått för mig (jag kan ha fel) att Joakim Lamotte gör en hel del själv för att provocera fram hot och liknande, för att sedan gnälla om det offentligt.
    Frida Boisen gnäller ju åtminstone inte.
    Interjuvar människor, ska hans dotter våldtas för det?
  • Anonym (L)
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-22 12:09:41 följande:

Skrämmande att se hur många som anser att det är ok att hota Lamottes barn med våltdtäkt i denna tråd 

Kan du hänvisa till ett enda inlägg där någon tycker det? Hittar inte det någonstans. Sedan må Lamottes dotter vara väldigt off topic. Du startade en tråd om Frida Boisens krönika, inte om Lamottes dotter.
  • Anonym (L)
    Anonym (Bea) skrev 2019-12-22 12:01:06 följande:

Boisen gnäller ju inte? Hon har en karriär där hon jagar människor som skrivit olämpliga saker på nätet och har nu skrivit en krönika om alla hot hon får ta emot.

Antingen så tycker man att det är okej att människors barn hotas med våldtäkt eller så tycker man det inte och då gäller det alla.

Vem har tyckt det är ok att hota barn med våldtäkt? Kan du hänvisa till inlägg?

Det som framgår snarare är hur många som inte tar avstånd från kvinnomisshandel.
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-22 12:11:48 följande:
    Kan du hänvisa till ett enda inlägg där någon tycker det? Hittar inte det någonstans. Sedan må Lamottes dotter vara väldigt off topic. Du startade en tråd om Frida Boisens krönika, inte om Lamottes dotter.
    Man kan tolka en del som det, men du kan kanske inte kan läsa? 
  • Överste Senap
    Kramklubba skrev 2019-12-22 11:55:43 följande:

Nej vi svenska män är etniska till detta landet. Är man missnöjd så flyttar man.

Så varför anser du att Frida som är etnisk svensk ska emigrera? Där säger du emot dig själv.

Det rimliga är att våldsbrukare lämnar Sverige oavsett etnicitet. Misshandlar man har man förbrukat sin rätt till att vara svensk.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Bea) skrev 2019-12-22 11:59:24 följande:
    Vad gör Lamotte för att provocera, förutom att stå med en kamera på offentliga platser?
    I förväg publicera x antal inlägg om att han tänker bege sig dit (och redan där går det att utläsa att det knappast kommer att bli någon objektiv skildring)
    Bege sig till Kronogård, lägga ut det vinklade reportaget live på FB, med upprepad kommentar om att man har blivit bestulen på sin utrustning (antagligen för att lyfta fram hur farligt det är och i vilken krigszon man befinner sig)
    Under besöket strunta i allt vad varningar, hotfull stämning och protester heter, och istället fortsätta skildra
    I efterhand protestera mot att andra protesterar mot att de framställts som monster - de har nämligen rätt i sak, de är människor som inte ville bli filmade

Jag försvarar inte hoten, men han har lagt upp till det själv - i mycket högre grad än vad Frida Boisen har.
    Det där reportaget från Kronogård kan inte med bästa vilja i världen kallas trovärdigt eller objektivt
  • Anonym (Bea)
    Anonym (L) skrev 2019-12-22 12:13:34 följande:
    Vem har tyckt det är ok att hota barn med våldtäkt? Kan du hänvisa till inlägg?

Det som framgår snarare är hur många som inte tar avstånd från kvinnomisshandel.

Aschberg skriver att Lamotte har "offerkofta" på sig när han uppmärksammar hoten han får ta emot.

Aschberg och Boisen har själva ett program där de jagar nättroll. Antingen så tycker de väl att det är fel med näthat eller att det inte är det.

Svar på tråden Svenska män är ondskan!!