• Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Håller ni med Frida Boisen om att Svenska män är ondskan själva?

Eller kan det vara så att hennes eget hat och attacker får folk att bita tillbaka?

Vad tycker ni håller ni med henne eller inte?

Personligen tror jag man får det man sår   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-21 12:35
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0nJLOg/jag-ar-lillfittan-som-ska-sta-till-svars

• Svar på tråden Svenska män är ondskan!!
  • Anonym (Undrande)
    Postman skrev 2019-12-21 18:21:55 följande:
    Ja att hata hjälper föga, det blir snarare tvärt om reaktion. Återigen jag tror eller tycker inte man ska ge dessa fula ord och hatarbrev onödigt utrymme. Anmäl det som är grovt och tig de andra. De som vill diskutera seriöst kan man ju ta en diskussion med om man vill.

Men jag kan förstå att hennes krönika (krönikor) får reaktioner sen är det sorgligt att folk uttrycker sig som de gör. Sen tror jag väl inte att de själva vill att bara dom som håller med är dom som läser deras krönikor, antar att de också jagar klick och vill sticka ut för att på så sätt få än mer läsare.
    Jo, det är ju hela poängen med att de skriver - att skapa debatt och få igång samtalet.
    Och det där med klickjakten tror jag stämmer, det är bl a därför jag inte läser Schulman - vill inte ge honom glädjen över ännu ett klick, räcker så bra med pengarna från Expressen för hans del
  • Anonym (så jävla dum tråd!)
    Postman skrev 2019-12-21 18:06:44 följande:
    Kan hon inte uttrycka sig bättre än så, så har vi en usel journalistutbildning eller styrning utav tidningen.
    Och du vet inte ens att man inte ska skriva "utav" (det heter av bara) 

(ok jag läste visst en bit till i tråden, men den blev inte bättre) 
  • Postman
    sextiotalist skrev 2019-12-21 18:22:38 följande:
    Det är inte ledarsidan det rör sig om utan en krönika. En krönika kan skrivas av vem som helst. Du kan skriva en krönika och be att få den publicerad
    Javisst, har inte sagt något annat heller men någon form av granskning av sina artiklar (vem som nu än skriver) borde väl Aftonbladet ändå ha.

Personligen tror jag lite att AB vill ha detta med deras goda minne, det drar läsare med provocerande artiklar, krönikor osv.
  • Postman
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-21 18:24:28 följande:
    Jo, det är ju hela poängen med att de skriver - att skapa debatt och få igång samtalet.
    Och det där med klickjakten tror jag stämmer, det är bl a därför jag inte läser Schulman - vill inte ge honom glädjen över ännu ett klick, räcker så bra med pengarna från Expressen för hans del
    Jadå, jag har några med som jag absolut inte ger klick eller vill spela på spotify för att inte gynna dom. Det är några få.
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (så jävla dum tråd!) skrev 2019-12-21 18:25:14 följande:
    Och du vet inte ens att man inte ska skriva "utav" (det heter av bara) 

(ok jag läste visst en bit till i tråden, men den blev inte bättre) 
    Vem bryr sig? Folk som leter småfel har INGET att komma med 
  • Anonym (Undrande)
    Postman skrev 2019-12-21 18:33:07 följande:
    Jadå, jag har några med som jag absolut inte ger klick eller vill spela på spotify för att inte gynna dom. Det är några få.
    Eller hur, man kan ju göra så, man måste ju inte först läsa/lyssna och sedan bombardera dem med svavelosande mejl.
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (så jävla dum tråd!) skrev 2019-12-21 18:23:47 följande:
    Nu börja tråden balla ur, verkligen. Har läst så här långt (till detta inlägg men nu fick jag ärligt talat nog) 
    Bra då behöver du inte läsa nå mer, Hej då 
  • Postman
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-21 18:36:00 följande:
    Eller hur, man kan ju göra så, man måste ju inte först läsa/lyssna och sedan bombardera dem med svavelosande mejl.
    Man kan ju förstås välja att avstå ibland men jag kan tycka att det är bra om folk väljer att läsa/lyssna och har åsikter om det som de har läst/lyssnat på. Folk ska också reagera och säga ifrån oftare till de som i vårt samhälle har ett stort inflytande som till i detta fallet AB.

Dock ska man förstås hålla sig till god ton när man diskuterar/kritiserar. Jag tycker inte vår media heller håller sig till god ton när de publicerar sina artiklar eller krönikor, de är heller inte så objektiva alltid, därför blir det tyvärr som man ropar får man svar. Tyvärr.
  • Överste Senap

Ni som kritiserar krönikan, kan ni peka på vad som är fel i den?

Hon säger att det finns svenska män, inte alla, men för många, som misshandlar sina kvinnor. Är det fel?

Hon säger inte att invandrade män inte slår sina fruar.

Så vad är felaktigt?

Och vad tycker ni om de män som kallar henne muslimsubba, landsförrädare, hjärndöd bimbo mm?

Låt höra!

Svar på tråden Svenska män är ondskan!!