BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Jag tror jag plussade precis...
min temp som har legat så lågt hela cykeln chockhöjdes till 37.03 idag (36.67 igår). Tog ett predictor early och bifogar bild nedan:
Ser ni 2 streck?
min temp som har legat så lågt hela cykeln chockhöjdes till 37.03 idag (36.67 igår). Tog ett predictor early och bifogar bild nedan:
Ser ni 2 streck?
Ser ni 2 streck?
Skönt om du kan hålla ett visst avstånd! Jag är också tvungen att ta pauser då och då, främst för att jag blir så fanatisk och knappt kan tänka på annat. Men också för att det känns som att "alla andra" blir gravida utom jag, speciellt i månadstrådarna. Men så är det förstås inte . Lycka till!
Ser ni 2 streck?
Är på BIM-4 och fick en ljusröd blödning nu när jag var på toa så det måste vara tidig mens :)
Jag ser två! GRATTIS <3