• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • anaconda
    Svarttomte skrev 2020-01-08 16:59:51 följande:

Vad tror ni? Ska ha mens runt den 10/1 ????

Kunde inte hålla mig från att testa.

Ser svagt :)
    Izabella, 24 Mars 2014 & Alice 7 Januari 2016
  • Önskarbebis2020

Ser svagt
  • Supertrio
    Scrootie skrev 2020-01-08 14:11:16 följande:

Sekretet får jag oftast bara vid äl, typ två-tre dagarna innan, under samt någon dag efter. Däremot har jag ofta äl-känningar i nästan en vecka innan äl. sedan får jag molvärk två-tre dagar efter ÄL och känner detta fram till ett par dagar innan mensen då det ökar ytterligare. Så sammantaget har jag väl kanske sex dagar i cykeln då jag INTE har typ molvärk. Fan vad deppigt det lät när jag skrev ut det i text :)))

Haha ok, skönt att veta att jag iaf inte är ensam om dessa typ konstanta ÄL-känningar/molvärk typ hela tiden. Men allt blir ju så svårtolkat då!? Har jag ÄL? Är jag gravid? Pms? Mensvärk? Etc etc:)
  • Scrootie
    Supertrio skrev 2020-01-08 17:56:18 följande:

Haha ok, skönt att veta att jag iaf inte är ensam om dessa typ konstanta ÄL-känningar/molvärk typ hela tiden. Men allt blir ju så svårtolkat då!? Har jag ÄL? Är jag gravid? Pms? Mensvärk? Etc etc:)

Haha känns skönt att veta att det inte bara är jag som har det så heller. Ja visst, det blir ju sjukt svårtytt alltihop! Letar efter minsta lilla sak som skulle kunna verka lovande :)
  • Jsv17

Jahopp där kom spottingsen som vanligt dagen innan mens... :-/ Då lär väl mensen komma imorn precis som vanligt också... suck! Jag vet att 6månader är ingenting men för oss som plussat så lätt innan (fått missfall lätt också) så känns det som nåt är fel :-/ men det är väl bara fortsätta kämpa, ge upp är inte ett alternativ

Pojke 9-12-17
  • Miu1234

Ser också svagt! Grattis!
  • Miu1234
    Loea skrev 2020-01-08 13:27:50 följande:

Har funderat över samma sak. Blev gravid oplanerat för några år sedan när jag slutat med preventivmedel tre veckor innan och slarvade med kondom en gång. Tänkte att vi verkligen måste vara kompatibla eller något. Men nu när man verkligen vill och längtar har jag redan hunnit ha tre cykler. Är också i samma ålder som dig och känner precis samma, tur att man inte väntat ytterligare!

Ja alltså... man vill ju gå till barnmorskan direkt och ba ?SCANNA MIG!!!!!?. Iofs hade jag en annan partner för 10 år sedan. Kan ju vara det också, hoppas inte det. Ligger och gruvar mig om kvällarna. I eftermiddag har jag gråtit hela kvällen (inte för barnlänktan utan förmodligen PMS). Jävla skit. Men hejar på er andra, en styrka ändå i att få skriva med andra kvinnor i liknande sits. Det är därför jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja vara kille, vilket stöd vi har i varandra, det är så fint
  • Mevi1315

Bim den 12 men tycker kaffet smakar dåligt o har molvärk. Blir intressant. Tjuvtestade idag men kunde inte se något mer än inbillning.

• emmne91

Hej! Har följt tråden på håll. Hade ägglossning 30-31/1. Gjorde i morse ett test för att försäkra mig om att jag inte är gravid för jag ska hantera farliga kemikalier på min arbetsplats. Borde ha BIM 13-14/1. Till min förvåning kom det ett svagt men tydligt streck. Det visar sig att vår 2,5 och 4 åring ska få ett syskon. Nu är det värsta att man måste berätta på jobbet så jag får byta bort mina arbetsuppgifter. Det värsta med att jobba på labb.

Önskar er alla lycka till och grattis till alla som plussat!

• emmne91

Tänkte även nämna att jag endast har svullna bröst precis som innan mens. Förra månaden ömmade dom massor, men nu känner jag ingenting. Hade bara en känsla i kroppen att jag var gravid och den stämde visst. Min man sa även att han inte trodde det blivit något för jag visar inga konstiga symtom haha.

Svar på tråden BIM januari