BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Försökt i 1 1/2 år nu och har 6 mf bakom mig.
Hade äl 4/1
BIM 18/1
Känns för tidigt men är hoppfull inför gravtest!
Ont i bröst (alltså dunder mega ont), nästäppa utan förkylningssymptom, igår började lite molvärk i tjejmagen.
Hade äl 4/1
BIM 18/1
Ont i bröst (alltså dunder mega ont), nästäppa utan förkylningssymptom, igår började lite molvärk i tjejmagen.
Hade äl 4/1
BIM 18/1
Hej brudar.
Jag har bim 13/1.
Är på bim-4 idag.
Tog detta test för en stund sedan.
Lyoyds testa tidigt.
Någon som har erfarenhet av dessa test?
Tror det kan vara ett spök.
Jag var tvungen att öppna testet pga reflektion.
Ska självklart inte lita på resultatet,ska testa med morgunurin imorgon.
Vill t illlägga att jag testade med ett PE igår.
Och fick ett svagt plus.
Vad tror ni?
Bifogar orginalbilden samt en nermörkad bild.

Så tråkigt! Men konstigt om inte tempen sjunkit?
Jag har allt mellan 27-35 dagars cykler så att tempa är det enda sättet jag kan ha koll på när jag har bim. Äl märker jag ganska tydligt när den är på gång utan några hjälpmedel :)
Min temp sjönk idag. Och det jobbiga är att efter jag tempat nu på morgonen somnade jag om en snabbis och hade en dröm där ALLT i mitt liv bara gick fel (säkert en reaktion på besvikelsen av resultatet på tempen) och när jag vaknade igen så va den hemska känslan i kroppen ännu värre. Jag ville bara dra täcket över huvudet och aldrig mer gå upp. :(
Hej tjejer
Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös

Idag kom mensen... så bara hoppa ur tråden och mot försök 7 efter utomkvedshavandeskap, NÅN gång ska det ju gå.
Lycka till till alla er andra, hoppas på många plus i tråden! ![]()
Kan man ha nidblödning BIM-4? Det kom lite ljusrött på pappret imorse så tänkte att det var mensen men sen dess har det inte kommit något alls.
Kan man ha nidblödning BIM-4? Det kom lite ljusrött på pappret imorse så tänkte att det var mensen men sen dess har det inte kommit något alls.
Hej tjejer
Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös