• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Malllin
    Miu1234 skrev 2020-01-09 16:52:58 följande:

BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

Jag hade nog behövt fler :) beställde 30 st sist sen 10 cbd:) ska beställa 48 nästa gång :)
  • dudetten
    Miu1234 skrev 2020-01-09 16:52:58 följande:

BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

Jag tar ett test om dagen så brukar klara mig med 7-10 test :)
  • Sofieelises
    Millagrstrom skrev 2020-01-09 10:54:39 följande:

Hej brudar.

Jag har bim 13/1.

Är på bim-4 idag.

Tog detta test för en stund sedan.

Lyoyds testa tidigt.

Någon som har erfarenhet av dessa test?

Tror det kan vara ett spök.

Jag var tvungen att öppna testet pga reflektion.

Ska självklart inte lita på resultatet,ska testa med morgunurin imorgon.

Vill t illlägga att jag testade med ett PE igår.

Och fick ett svagt plus.

Vad tror ni?

Bifogar orginalbilden samt en nermörkad bild.

Hmm jag hade inte tolkat just detta som positivt, ser ut som torkstreck - MEN familjeliv gör inte bilderna rättvisa här heller så det kanske är tydligare irl? Ska du testa igen? Håller tummarna!!
  • Millagrstrom
    Sofieelises skrev 2020-01-09 17:33:49 följande:

Hmm jag hade inte tolkat just detta som positivt, ser ut som torkstreck - MEN familjeliv gör inte bilderna rättvisa här heller så det kanske är tydligare irl? Ska du testa igen? Håller tummarna!!

Såg ut så här först

Orginal bild samt nedmörkad bild.

Säkert spök.

Fick samma igår med ett PE.

Ska testa igen i helgen. (:

Mammatilltvå
  • dudetten

Lycka till alla som fortfarande väntar på BIM :) hoppas att ni plussar! Och grattis till alla er som plussat :)

• sarakarolina

Hej! Jag köpte idag cb testa tidigt. Kunde inte låta bli att testa nu på eftermiddagen.. är på bim-2. Jag höll mig i typ 1½ timma innan jag testade. Jag ser ett pyttesvagt streck. Ser ni?

• sarakarolina

Jag kommer testa imorgon bitti för att få ett mer tydligare test.. håller tummarna som bara den nu!!

• ETA92
    sarakarolina skrev 2020-01-09 18:13:36 följande:

Jag kommer testa imorgon bitti för att få ett mer tydligare test.. håller tummarna som bara den nu!!

Åh spännande! Har du fått någon nidblödning?
  • Supertrio
    Sofieelises skrev 2020-01-09 17:00:29 följande:

Jag får alltid positivt på cbs digitala ca 0,5-1 dygn före vanliga stickorna ger utslag (använder också rfsu).

Åh det kan ju då förklara saken för mig. Men så svårt att veta NÄR man ska ha sex tycker jag!? Vissa säger innan positivt test, andra säger samma dag och vissa dagen efter.
  • MeAndMyself
    Mikkans skrev 2020-01-09 16:38:04 följande:

Beställde samma som Malllin. Fins även en tilö sort som heter preseed mdn valde denna efter lite forskning. :)

Tack! Jag efterfrågade detta på apoteket men de hade ingen aning om hur deras utbud var. Vad som var spermiedödande eller ej. Så fått va utan.. Kommer underlätta med detta framöver haha ????
Svar på tråden BIM januari