BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hej på er!
Jag har så svårt att hitta min ÄL. Testar och testar och upplever det svagare trots att jag är väldigt nära äl nu. Någon som upplevt samma?
Hej tjejer
Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös
Hej tjejer
Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös
Försökt i 1 1/2 år nu och har 6 mf bakom mig.
Hade äl 4/1
BIM 18/1
Känns för tidigt men är hoppfull inför gravtest!
Ont i bröst (alltså dunder mega ont), nästäppa utan förkylningssymptom, igår började lite molvärk i tjejmagen.
Har sett flera st som fått starkt utslag på ÄL test och sedan när de tagit gravtest har de varit gravida. Så inte alls omöjligt :)
Har för mig att om man tar äl test och är gravid så kan det ge utslag :)
Hej på er!
Jag har så svårt att hitta min ÄL. Testar och testar och upplever det svagare trots att jag är väldigt nära äl nu. Någon som upplevt samma?
Äl+6 idag och jag bara undrar - huuuur är det möjligt att tiden kan gå såhär långsamt?? Dagarna tills man kan ta ett gravttest sniglar sig verkligen fram.
Väntan på att mensen ska gå över, väntan på ÄL, väntan på bim.... Gör man ngt annat än att vänta såhär i bebisverkstadstider???? xD
Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det
Jag håller tummarna för dig!! <3
Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det
Jag håller tummarna för dig!! <3