• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 12:10:10 följande:

Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det

Jag håller tummarna för dig!! <3

Tack för svar :) får se om det kommer igång någon mens i dagarna eller inte. Min temp ligger på 37,8 nu så det är ju ett positivt tecken iallafall :)
  • dudetten
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 12:10:10 följande:

Jag tänker spontant ja! Ägget kan fästa mellan dag 6-12 efter ÄL. Vanligtvis mellan 8-10 men det händer fortfarande att det sker innan och efter det

Jag håller tummarna för dig!! <3

Tack för svar :) får se om det kommer igång någon mens i dagarna eller inte. Min temp ligger på 37,8 nu så det är ju ett positivt tecken iallafall :)
  • Mikkans

BIM 14/1. Brösten håller på att sprängas och jag är bombsäker på att de inte blir något denna månad. Igår beställde jag spermavänligt glidmedel, munkpeppar å 10 nya ägglossningstest. Har även rätt ont i äggstockarna, suger jag in magen så känns det som att dem kläms ihop. Någon som känner igen det? Kan de vara en cysta tro?

• Freya18
    Jsv17 skrev 2020-01-09 11:41:15 följande:

Idag kom mensen... så bara hoppa ur tråden och mot försök 7 efter utomkvedshavandeskap, NÅN gång ska det ju gå.

Lycka till till alla er andra, hoppas på många plus i tråden!

Nya krafter till nästa omgång! Jag har redan ställt in mig på att det inte har tagit sig denna gång. Vi får kämpa vidare så gott det går. :)
  • Freya18

ÄL+9 idag och känner mig så ogravid. Pms:en är under kontroll och jag har redan förberett mig på mens om några dagar. Tar inga test nu, för blir bara så himla besviken om det är negativt. Jag blir mindre besviken när mensen dyker upp. Testar nästa vecka om den uteblir.

• MeAndMyself
    Mikkans skrev 2020-01-09 13:38:08 följande:

BIM 14/1. Brösten håller på att sprängas och jag är bombsäker på att de inte blir något denna månad. Igår beställde jag spermavänligt glidmedel, munkpeppar å 10 nya ägglossningstest. Har även rätt ont i äggstockarna, suger jag in magen så känns det som att dem kläms ihop. Någon som känner igen det? Kan de vara en cysta tro?

Får jag fråga vilket glidmedel som är spermavänligt?
  • Malllin
    Mikkans skrev 2020-01-09 13:38:08 följande:

Beställde också det glidmedlet för några dagar sedan. Hoppas det kommer innan helgen då jag enligt apparna ska ha äl då ! Lycka till
  • Malllin
    MeAndMyself skrev 2020-01-09 14:06:42 följande:

Får jag fråga vilket glidmedel som är spermavänligt?

Detta beställde jag :)

[img=undefined]

• s0ff
    Malllin skrev 2020-01-09 14:45:17 följande:

Detta beställde jag :)

[img=undefined]

Detta glidmedel har vi testat nu vid senaste ägglossningen! Och även ätit bidrottningsgelé. Aldrig någonsin fått så starkt positivt på ägglossningstest som jag fick denna cykel då jag ätit BDG!

Väntar nu på BIM, ska försöka hålla mig från att testa innan. BIM borde vara runt 18-19/1.
  • Sofieelises
    Freya18 skrev 2020-01-09 13:49:49 följande:

ÄL+9 idag och känner mig så ogravid. Pms:en är under kontroll och jag har redan förberett mig på mens om några dagar. Tar inga test nu, för blir bara så himla besviken om det är negativt. Jag blir mindre besviken när mensen dyker upp. Testar nästa vecka om den uteblir.

Wow, starkt att inte testa!! Jag är på äl+9 på söndag och kommer helt säkert testa fast jag lovat mig själv att låta bli egentligen...
Svar på tråden BIM januari