Mezzy skrev 2020-01-08 10:51:09 följande:
Lyra78 skrev 2020-01-08 08:20:31 följande:
Skönt om du kan hålla ett visst avstånd! Jag är också tvungen att ta pauser då och då, främst för att jag blir så fanatisk och knappt kan tänka på annat. Men också för att det känns som att "alla andra" blir gravida utom jag, speciellt i månadstrådarna. Men så är det förstås inte . Lycka till!
Jag blir också fanatisk, helt galet hur påverkad man kan bli av detta!
Äl +9 är väldigt tidigt att testa så jag skulle inte ge upp än. Och att tempen dippar kan ju vara en implantationsdipp och då är det så gott som omöjligt att det ska synas på ett test än :) så håll ut ett tag till! Hur långe har ni försökt?
Jag har märkt att min pms blir värre och värre för varje månad. Förra månaden hade jag så ont i brösten att jag inte kunde ligga på mage eller ens snudda dem. Trodde det var ett tecken, men icke! :( Denna månad har jag knappt ont utan det ilat till i dem ibland bara.
Ja, absolut sant! Jag hoppas ju på att det var en implikationsdipp, mogontempen är dock nästan samma idag som igår, men stigit över coverlinjen. Sen kunde jag ju inte hålla mig och tempade igår på dagen/kvällen också och då steg ju tempen rejält! Men jag antar att det inte gillas

.
Vi har försökt i över ett år, men jag har åldern emot mig. Trodde nog ändå att det skulle gå enklare, vi har två barn sen tidigare som har kommit rätt snabbt, och ett antal missfall. Nu ev. endast ett kemiskt på hela tiden vilket får mig att lite tappa hoppet om att alls kunna bli gravid. Hur länge har ni försökt?
Det där med pms är så jobbigt. För mig var brösten det sista säkra tecknet. Som nån annan skrev här ovan, inte många dagar man inte har ont i månaden.