Slipper unga bristningar oftare?
Jag var 20 när jag fick och jag fick typ rekordmycket bristningar. men ser jag på andra verkar deras magar va lena som .. lussebullar me äggvita på
Jag är 32 och fick en dotter i december (första barnet) och jag fick inga bristningar trots gigantisk mage. Min mamma fick mig när hon var 20 och hon fick en hel del bristningar.
har inte fått en enda bristning än (ta i trä) och jag är i v.28+5
Jag fick precis likadana bristningar som min mamma fick när hon var gravid första gången. Vi båda var 19 år när vi väntade första barnet..
I början var jag ledsen över dem, men nu väljer jag att se dem som kärleksmärken från min dotter, känns bättre då
Jag är 20 och hela magen är rödrandig! Jag har hört tvärtom, alltså att det skall vara vanligare att unga får bristningar än äldre. Varför kommer jag inte ihåg...
jag fick en hel del bristningar efter graviditeten, och är 17år.
Melle85 :jag har också hört att unga har lättare att få bristningar pga hormoner.
jag e i vecka 31 och har måååånga bristningar på tuttarna, men inga alls på magen...än.
jag har också fått på brösten men inga på magen (än)..ungefär när dyker dom upp.."oftast"?
32 o inte en enda bristning under grav trots mage på övre delen av kurvan o 17 kg upp
tjej18; jag fick inte bristningar på magen förens v.32..trode jag skulle få slippa..men icke sa nicke
jag fick barn vid 19års ålder... fick inga bristningar. Bara på brösten :D