Slipper unga bristningar oftare?
Jag var 20 när jag fick och jag fick typ rekordmycket bristningar. men ser jag på andra verkar deras magar va lena som .. lussebullar me äggvita på
Nja.. jag tror att det är tvärtom, eller så är det inte alls ngt sånt, det brukar vara genetiskt, var bara 16 och fick hur mkt bristningar som helst
mammab- lika bra man ställer in sig på att få dom så man inte blir så deprimerad antar att det är jobbigt då man får dom..men att man inte bryr sig sen då bebben kommer
känns nästan värre å få på brösten..har inte alls haft några bristningar..så jag reagerar rätt starkt på de små jag fått på brösten
Jag har inte fått några bristningar alls med något av mina barn. Jag har varit 17, 20 och 31 år när jag fått barn. Första gången var jag supersmal innan men gick upp från 44 kg till 80 utan att det syntes efteråt.
Jag tror att det är lite ärftligt. Min mamma har heller aldrig fått några bristningar.
Jag vägde 50kg och var VÄLtränad när jag blev gravid (då 22år)
MASSA bristningar som kom i v. 32 TROTS smörjande VARJE dag........................
Jag var 19 år och i superform när jag väntade mitt första barnInte en endaste bristning hade jag under hela graviditeten...jag gick dock över tiden i 6 dgr...2 dgr över tiden gick den första maskan
Mina andra barn föddes när jag var 23 och 25 år.Fick ngr pytte små bristningar.
Men dom höll sig under midjan iallafall,det får man ju vara tacksam för
Fick vår dotter för 4 månader sen och jag fyller 29 nu i April och jag fick inte en enda bristning någonstans.. Finns bilder på mahen i mitt galleri om nån vill kika.. Stolt över min mage!
Var 19 då jag blev gravid och 20 då han föddes. Massor av bristningar fick jag!
19 när jag fick dottern... och de "gick maskor" som tusan! hela min mage ser ut som en avlivad tiger nu efteråt...!
Bleknar ju med åren men de ser ju inte snyggt ut..
är det inte tvärtom? har för mej jag löästa att unga mammor oftare får bristningar