Slipper unga bristningar oftare?
Jag var 20 när jag fick och jag fick typ rekordmycket bristningar. men ser jag på andra verkar deras magar va lena som .. lussebullar me äggvita på
Inte en enda bristning och jag var 34 år gammal när jag vart gravid.
lilja84
du har ingenting i jämfört med mig. iaf i mängd, dina är bredare än mina. men ja tycker det ser ganska fränt ut, tycker inte du det? som ofrivilliga tatueringar.. som spridit sig som lågor
du ska se min rumpa , haha och mina lår ser ut som jag har ett stim på 500 neontetror dom är från sonen .
Dom är faktiskt lilte läskiga att känna på (dom på magen) , det känns (förutom att det blir gropigt då) som om dom ska gå sönder vilken sekund som helst .
Jag var 17 och jag gick upp 18 kg, fick bristningar på brösten. men det är ingen som stör mig. Det ska synas att man har blivit mamma
Jag är 22år, det är mitt första barn, jag är i v.29 och jag har börjat få bristningar!
Jag har fått barn vid 35 och 37 års ålder och har inte fått några bristningar.
Fick barn vid 31 år och inga bristningar här heller...
Har fått barn när jag var 25, 28 och denna gången är jag 34... har inte en enda bristning...... min mamma fick barn när hon var 20, 22, 23 och 30 och hon har inte en enda bristning...
Jag personligen tror att det har med gener och hormoner att göra... inget annat... definitivt inte med ålder iaf...
ja inte är det gener heller.. för min mamma har fött 7 barn och inte fått en enda bristning.. men det har jag fått!
Inga bristningar här heller ...är 37.