KlantSmurfen skrev 2019-09-10 15:53:55 följande:
Alla (utom du) vet att män tar livet att sig på ett brutalare sätt så det kan bli lite svårt att stoppa de männens "försök", det kan inte bli lika utfall (så uppenbart att det inte ska behöva förklaras). Psykiatrin är mer anpassad för kvinnor vilket beror på inkompetens, det ökar självmordstalen något. Därför kan du inte klumpa ihop det som du gör och bortförklara det så enkelt som att det beror på diskriminerad av vård för så enkelt är det inte.
"Att förenkla och vifta bort män på det sättet är något som vanligtvis mansfientliga tadikalfeminister brukar göra."
Sluta skylla ifrån dej.
Så du är tankeläsare och vet vad jag vet?
Intressant påstående av dig.
Dina översittarfasoner fungerar inte, utan det visar bara att du saknar sakliga argument och därför angriper mig som person.
Du spekulerar bara i att det borde vara svårare att stoppa män för att du hört att det är "brutalare". Om det i själva verket är svårare har du ingen som helst aning om.
Jag skyller inte ifrån mig, ta gärna reda på vad det betyder, utan påstår att det mest är mansfientliga radikalfeminister som viftar bort män på det sätt du gör. Kommer med enkla lösningar på svåra problem med andra ord.