Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Kan och kan men det är ovanligt. Dominant och lyhörd är i princip oförenliga begrepp. För mig är dominant ett väldigt negativt laddat ord. En dominant kvinna går fetbort.
Märkligheter har vi alla, på ett eller annat sätt. En oskuld kan vara socialt inkompetent och olämplig som relationspartner, men det är inte kopplat till hans sexförmåga. Det är just kopplingen mellan oskuld och oduglig i sängen som jag vänder mig mot. Och läser man inläggen här tycks de mest odugliga männen både sexuellt och relationsmässigt redan vara i relationer...
Inte ett dugg ovanligt. Att vara dominant sexuellt innebär inte att man inte är lyhörd, det är extra viktigt att vara lyhörd då.
Är man oskuld som äldre har man aldrig lyckats ha ett förhållande i hela sitt liv, det tyder på att man är rejält udda. Om du skulle vilja träffa en vuxen, äldre oskuld och vara ok med det, good for you. De flesta skulle tacka för sig, det är ju helt upp till var och en. Med tanke på offermentaliteten hos de som frekventerar forumen här så förstår man verkligen varför de aldrig har fått till det. Att tycka synd om sig själv är extremt osexigt.