• Anonym (Undrar)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

• Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
  • Överste Senap
    Anonym (.....) skrev 2019-06-20 11:15:00 följande:

Suck. Sex, sex, sex... blir f-n äcklad av hur enkelspåriga många män är. Kan ni inte tänka på relationer ur någon annan synvinkel än sexuellt? Yuck.

Host, host,,,Du kanske inte läste det inlägg jag kommenterade?
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (.....) skrev 2019-06-20 11:15:00 följande:
    Överste Senap skrev 2019-06-20 10:34:58 följande:
    Om han berättar det för henne ett halvår senare, att hon var hans första, tror du hon bryter upp då?
    Suck. Sex, sex, sex... blir f-n äcklad av hur enkelspåriga många män är. Kan ni inte tänka på relationer ur någon annan synvinkel än sexuellt? Yuck.

Jag kan det. Många kvinnor tycker att det viktigaste är att en man har knullat.
  • Anonym (.....)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 11:21:58 följande:
    Asg. Du har verkligen noll insikt om vare sig din omgivning eller dig själv.. 
  • Anonym (Alltid)

Det enda korrekta svaret, kärnan i hela tråden:

för att han är oskuld.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 12:15:52 följande:

för att han är oskuld.
    Och jag förstår den ensamstående mamman. Bara för att hon är mamma, så är hon fortfarande kvinna, med sexuella begär.
    Hon vill ha det bästa.
    En man som är oskuld kan vara bra i sängen. Men risken är stor att hon drar en nitlott.

Och så den enda korrekta lösningen på problemet:
    mannen LJUGER.
    Han får ligga, hon också.
    Om det blir bra sex, det kan inte jag veta. Det är mellan just DE två personerna.
  • Anonym (!)

Det är alltid lika intressant att se incels spekulera.......

• Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 12:15:52 följande:

för att han är oskuld.
    Nej det är för att han har noll erfarenhet av att leva i relation med en partner sexet är det sekundära eftersom ingen kan veta om man passar sexuellt med varandra oavsett hur mycket erfarenhet någon har
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-20 12:33:43 följande:
    Nej det är för att han har noll erfarenhet av att leva i relation med en partner sexet är det sekundära eftersom ingen kan veta om man passar sexuellt med varandra oavsett hur mycket erfarenhet någon har
    Kvinnor vet. Inte alla, men många.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-20 12:33:43 följande:
    Och sex är verkligen inte sekundärt för många kvinnor. Tvärtom.
    Kvinnor kan stå ut med mycket i ett förhållande. Dålig sex?
    ICKE.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 11:21:58 följande:

Och många kvinnor tycker att det är avgörande att mannen inte har barn sen tidigare, men inte ser vi särskilt många trådar med självömkande singelpappor för det.
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?