Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Haha alltså vafan?
Vad synd att du väljer att se allt mörkt och blundar för möjligheterna TS. Då finns det inget alls jag kan tillföra dig i tråden. Ha det.
Och än en gång läser alla min kommentar (Jag hör vad du säger) med helt andra ögon än vad jag själv ser eller tänker. Ofta har det den outtalade innebörden ?men jag håller inte nödvändigtvis med om det?.
Jag har inga problem med att ändra på mig bara jag vet vad jag ska göra. Analysera vad jag gör säger en del. Det gör jag varje gång men som är uppenbart är att jag tolkar/läser av på ett helt annat sätt än gemene man.
Ni läser att jag framställer mig som offer, jag läser nåt helt annat. ( ok just den meningen kanske det blir offervarning för). Ibland tror jag nästan många avsiktligt missförstår vad jag försöker säga. (Ok, mer offer...)
Och än en gång läser alla min kommentar (Jag hör vad du säger) med helt andra ögon än vad jag själv ser eller tänker. Ofta har det den outtalade innebörden ?men jag håller inte nödvändigtvis med om det?.
Jag har inga problem med att ändra på mig bara jag vet vad jag ska göra. Analysera vad jag gör säger en del. Det gör jag varje gång men som är uppenbart är att jag tolkar/läser av på ett helt annat sätt än gemene man.
Ni läser att jag framställer mig som offer, jag läser nåt helt annat. ( ok just den meningen kanske det blir offervarning för). Ibland tror jag nästan många avsiktligt missförstår vad jag försöker säga. (Ok, mer offer...)
Det är svårtatt veta vad du menar när du skriver så lite. Du har fått massor av respons. Vad har du för tankar kring den?
Jag försöker svara så utförligt som möjligt.
Jag har dels fått en hel del feedback på vilken typ av kvinnor jag bör söka efter och varför. Det är inte rakt igenom konsistent och då tänker jag att jag fortsätter söka brett. Med tanke på hur svårt jag har att alls hitta dejter vill jag inte försvåra det ytterligare med att begränsa mina sökkriterier. Jag har tagit till mig att ge så lite info som möjligt om min historik om det kommer på tal och jag tror jag förstår varför.
Jävligt korkad tråd....
Du har dock inte med ett ljud kommenterat alla de inlägg som påtalar att du verkar ha en ganska trist kvinnosyn. Du har inte heller förklarat vad du söker i en kvinna förutom ett könsorgan.
Apropå att du har svårt socialt så kan det väl vara så men det är väldigt svårt att skilja det från vanligt hederligt kvinnoförakt helt enkelt.
Har du något utbyte av kvinnor förutom förhoppningen om sex?