Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Sen räcker det inte med att ha blivit av med oskulden.
Man ska ligga tillräckligt mycket också.
Minns en kvinna som var intresserad av mig. Hon hade haft många partners, även kvinnor. Hade en kk som var hälften så gammal.
När hon fick veta hur längesen det var som jag haft sex så sa hon att det var så längesen att man inte förstår.
Då lärde jag mig att man ska ljuga om när man senast hade sex också.
Man blir ju lätt fundersam över varför någon som aldrig varit i relation eller haft sex ens funderar på att dejta en ensamstående mamma som dessutom har barnet på heltid.
Man blir ju lätt fundersam över varför någon som aldrig varit i relation eller haft sex ens funderar på att dejta en ensamstående mamma som dessutom har barnet på heltid.
Sen räcker det inte med att ha blivit av med oskulden.
Man ska ligga tillräckligt mycket också.
Minns en kvinna som var intresserad av mig. Hon hade haft många partners, även kvinnor. Hade en kk som var hälften så gammal.
När hon fick veta hur längesen det var som jag haft sex så sa hon att det var så längesen att man inte förstår.
Varför skulle den ensamstående mamman vara ute efter att skaffa en bonuspappa till barnet? Som ensamstående mamma så kan jag säga att jag INTE är ute efter en bonuspappa till mitt barn och att jag skulle tyvärr ana oråd om en man som är oskuld söker sig till mig och mitt barn, tyvärr...
Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?