Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Din TS säger en hel del. Vadå borde vara intresserad av en bonuspappa till sitt barn? Om det nu var det hon var ute efter så är ditt sätt att tänka väldigt underligt. Varför borde hon tycka att just du duger?
Absolut! Men jag stör mig bara på alla som tar det för givet att oerfarenheten inte spelar roll samt inte förstår att jag aldrig sagt något om det om hon inte frågat.
Var har jag skrivit att det är kvinnornas fel att jag är ensam? Det har jag inte indikerat i något enda inlägg vad jag kan se.
Var har jag skrivit att det är kvinnornas fel att jag är ensam? Det har jag inte indikerat i något enda inlägg vad jag kan se.
Förstår du inte hur illa du uttryckte dig i din trådstart är det en del av din problematik.
Det var väl därför vi dejtade för att se om vi kunde passa ihop. Det finns säkert andra anledningar varför hon inte tycker vi passar ihop och hade vi fortsatt dejta hade jag kanske konstaterar att hon var fel för mig. Men jag hade inte föreställt mig att min oerfarenhet kunde vara en dealbreaker. Kanske naivt av mig.
Intressanta diskussioner.
Ur ts synpunkt spelar det säkert mindre roll om det är pga sexuell oerfarenhet eller oerfarenhet av relationer som är vad som spelar roll. Han kan ju inte hitta någon oavsett så länge endera spelar roll.