• Anonym (Undrar)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

• Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-19 07:01:26 följande:
    Som sagt så är detta en speciell situation med en kvinna som är helt ensam med sina barn. Du kan se det som positivt att du slipper leva med någon annans barn på heltid.
    Så om man dejtar en ensamstående mamma så måste man leva med hennes barn på heltid?
    Inte i min värld. Vi skulle på sin höjd vara särbos. Hennes barn är inte mitt ansvar.
  • MaryM
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-19 06:58:19 följande:

Ja, både jag och TS är extremt märkliga som fick frågan av kvinnor om vi är oskulder. Inte konstigt att de kvinnorna försvann åt andra hållet så fort som möjligt.

Såna här extremt märkliga män ska nog helst undvika kontakt med kvinnor.

Ändå så träffade jag en kvinna senare som jag hade sex med. Som tur var så berättade jag inte innan, att jag var oskuld. För då hade hon tyckt att jag var extremt märklig.

Hon verkade gilla mig och vi sågs ett par ggr till, hon ville bli ihop.

Men som sagt, det var en jävla tur (eller tur, jag hade lärt mig min läxa) att jag inte berättade innan vilken extremt märklig människa jag var.

Ja, du har rätt.

Nämn inte att du är oskuld om du är över 19 år.

Det är nog vanligare än vad många tror, men man hade definitivt hajat till och jag hade börjat tänka på aggressiva incels personligen.

Om du är oskuld, svara något svävade om någon frågar om tidigare relationer.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-19 07:07:48 följande:

Så om man dejtar en ensamstående mamma så måste man leva med hennes barn på heltid?

Inte i min värld. Vi skulle på sin höjd vara särbos. Hennes barn är inte mitt ansvar.

Tja, eftersom hon inte har barnfri tid på samma sätt som de som delar vårdnaden med pappan är det nog oundvikligt att man måste ha mycket med hennes barn att göra även om man inte bor ihop.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-19 07:19:01 följande:

Tja, eftersom hon inte har barnfri tid på samma sätt som de som delar vårdnaden med pappan är det nog oundvikligt att man måste ha mycket med hennes barn att göra även om man inte bor ihop.

I ts dejts fall fanns alltså inte pappan i livet. Det är en annan sak om man har barnen varannan vecka.
  • Anonym (.....)

Och bara det resonemanget, att det är tur att man slipper sin partners barn, är ju ett solklart tecken på att man inte är mogen nog för en relation med en kvinna som redan har barn.

• Anonym (Wtf)

Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?

• Anonym (Alltid)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-06-19 08:29:07 följande:

Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?

Jag kan inte komma på en enda anledning.
    Är attraherad av en ensamstående mamma, som jag vet är singel.
    Jag nästan gråter av tacksamhet för att jag inte är oskuld. Nu har jag i alla fall bråkdelen av en chans.
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-19 07:07:48 följande:
    I detta fall om barnet var litet och ännu inte börjat sova hos borta ibland och det inte fanns någon pappa i livet så är det få tillfällen en ensamstående förälder kan umgås utan att barnet finns i närheten dessutom säger Ts att mamman kanske var intresserad av att hitta en bonus pappa
  • Anonym (.....)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-19 08:39:37 följande:

I detta fall om barnet var litet och ännu inte börjat sova hos borta ibland och det inte fanns någon pappa i livet så är det få tillfällen en ensamstående förälder kan umgås utan att barnet finns i närheten dessutom säger Ts att mamman kanske var intresserad av att hitta en bonus pappa

Fast att kvinnan söker en bonuspappa verkar mer vara ett antagande TS gör.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-19 08:39:37 följande:
    Jag har inte läst allt, men det verkar som att det viktigaste för henne är att mannen legat. 
    TS gjorde, precis som mig, bort sig genom att vara ärlig med att vara oskuld.
    Jag är inte oskuld längre så jag behöver inte ljuga (fan va gött)
    TS måste däremot ljuga nu i fortsättningen, om han vill träffa en kvinna.
    Han ska ljuga så han blir blå som Pellefant.
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?