Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Ja, både jag och TS är extremt märkliga som fick frågan av kvinnor om vi är oskulder. Inte konstigt att de kvinnorna försvann åt andra hållet så fort som möjligt.
Såna här extremt märkliga män ska nog helst undvika kontakt med kvinnor.
Ändå så träffade jag en kvinna senare som jag hade sex med. Som tur var så berättade jag inte innan, att jag var oskuld. För då hade hon tyckt att jag var extremt märklig.
Hon verkade gilla mig och vi sågs ett par ggr till, hon ville bli ihop.
Men som sagt, det var en jävla tur (eller tur, jag hade lärt mig min läxa) att jag inte berättade innan vilken extremt märklig människa jag var.
Så om man dejtar en ensamstående mamma så måste man leva med hennes barn på heltid?
Inte i min värld. Vi skulle på sin höjd vara särbos. Hennes barn är inte mitt ansvar.
Tja, eftersom hon inte har barnfri tid på samma sätt som de som delar vårdnaden med pappan är det nog oundvikligt att man måste ha mycket med hennes barn att göra även om man inte bor ihop.
Och bara det resonemanget, att det är tur att man slipper sin partners barn, är ju ett solklart tecken på att man inte är mogen nog för en relation med en kvinna som redan har barn.
Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?
Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?
I detta fall om barnet var litet och ännu inte börjat sova hos borta ibland och det inte fanns någon pappa i livet så är det få tillfällen en ensamstående förälder kan umgås utan att barnet finns i närheten dessutom säger Ts att mamman kanske var intresserad av att hitta en bonus pappa