Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?
Jag måste sakna all kunskap om sociala koder och social kompetens. När jag skrev i den andra tråden ville jag signalera ?Du är ensam, jag är ensam, låt oss bryta ensamheten tillsammans?. Men enligt er skriver jag ?Jag är ensam, tyck synd om mig och hjälp mig?.
Fattar varför jag aldrig träffar någon.
Oerfarna kvinnor i 30 års åldern är det få av och jag vet inte ens hur jag ska söka efter dem. Skulle de ens nappa om jag skrev att jag söker en oerfaren kvinna i 30-års åldern?
Varför duger inte en glad schlagerbög för en manlig oskuld?
Du hör ju själv, eller hur?
Om en ensamstående mamma nobbat dig så var nog anledningen knappas enbart för att du saknar sexuell erfarenhet, just hon var helt enkelt inte intresserad av just dig.
Varför skulle en ung tjej vilja ha en 34-årig oskuld? Unga tjejer som söker äldre killar söker ofta lite spänning och nåt mer ospännande än en 34 årig oskuld är svårt att hitta.
Sannolikheten att han någonsin ska hitta någon vid detta laget givet var han är är närmast obefintlig. Därför bör han släppa tanken på tjejer och fokusera på annat kul i livet. Annars fastnar han bara i bitterträsket.