Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Jag är en ensam mamma som bröt upp från förhållandet med pappan för att jag ville. Jag försörjer mig och barnen själv, åker på semestrar, fixar allt runt barn och hem, pensionssparar, betalar försäkringar, vabbar, deklarerar - kort sagt är en fri och självständig människa. Jag träffar även vänner och har ett särboförhållande med en man. Det finns inte på kartan att jag skulle bli ihop med en man i min ålder (40) som aldrig haft en seriös relation och aldrig varit intim. Jag skulle inte se att han hade något alls att ge i ett vuxet förhållande faktiskt.
TS verkar tro att ensamma mammor är desperata och borde ta chansen med män som inte hittar nån annan (kort sagt; män som inte är intresserade av dem för något annat än just att de tror att det är lättare att få napp med en ensam mamma). TS har fel. Ensamma mammor har alldeles för mycket i vågskålen för att kunna satsa på någon som aldrig tidigare löst ett bråk, pratat om ett befintligt sexliv, utvecklat en relation, levt med en annan vuxen. Det finns inget i det som ger något. Det är den hårda sanningen. TS behöver någon som befinner sig i en liknande situation som han själv. Inte en ensam mamma. Vi behöver nämligen inte något av det TS erbjuder.